Jak zwykle swietne ja bym tylko chcial dodac odnosnie TRAW sa gotowe biblioteki:) No moze nie biblioteki ale plugin do vrayfur zwie sie autograss vray polecam bo daje dobra i szybko liczaca sie trawke:) No oczywiscie aby dorownac morphe trzeba sie napocic ale kto powiedzial ze ma byc latwo...
Nie mowie ze jest zly ale nie chcialbym sie wozic na twojej pracy:)
Napewno go wykorzystam do nauki w zbrush:)
Ale swoj tez przygotuje w najblizszym czasie.
Jak juz poucze sie to za jakis czas moze wezme udzial w zmaganiach, choc widzac tamte prace ze speedsculptingu to szczena mi odpada:) Ale jeszcze paredziesiat lat pozyje to moze i naucze sie :)
Wielkie dzieki za wzornik dla basemesha:) Chcialbym stworzyc taki uniwersalny base postaci ludzkopodobnej:) Mam juz zbroje miecze itp gotowe teraz czas na nosiciela ow osprzetu.
Retopo to slyszalem jeszcze nie stosowalem dla ludzkopodobnego.
Jak wroce z pracy to wrzuce tu moje zbroje i bron to zerkniesz co tam juz zdziergalem.
Czesc base moze uda sie juz tez wstawic:)
Dzieki za wskazowki. Z retopo to cos tam juz slyszalem :) w 3dsm jakos sobie radze teraz wlasnie chcialem sie nauczyc tego zbrush. Latwo nie bedzie na poczatku ale z czsem moze cos wyrzezbie sensownego.
Powiedzcie tylko ile poly dac na base model?? Czy warto robic jakies szczegoly typu ucho jakies lepiej wymodelowane czy proste a potem wszystko w zbrush??
Lece plane`ami cala glowe same kwadraty.
No i tego sie spodziewalem:)
Pracuje wlasnie nad wlasnym modelem bazowym w 3DSM.
Tym razem cale cialko.
Probowalem z kulki ale to straszna meczarnia jak dla poczatkujacego.
Pierwsza praca w zbrush taka zabawowa troche:) Przymiarka do stworzenia modelu demona do gry. Oczywiscie w grze bedzie lowpoly + normalmap.
Render w Vray + PS
Mozecie rugac bezlitosnie:) Wszelkie wskazowki napewno beda pomocne:)
http://img35.imageshack.us/i/head1monster.jpg/
http://img193.imageshack.us/i/glowazbrush.jpg/
Bardzo ladna sprawa:)
Ja sie nie zgodze ze poza nie taka ja trza. To jest jak pisze HUNTER wiec jego motoryka jest jak najbardziej prawidlowa, mocna statyczna pozycja wyjsciowa do ataku, nie jakis balans jak wujek wladek po 0,5 na leb. Ja tez zrobie soc podobnego zabieram sie juz od 5 miesiacy ale czasu nie ma:(. Wg pozycja ja najbardziej na +.
Render tez mi sie podoba. Widac ze to drapieznik a nie brat Mroczek.
Gratuluje swietna praca :) Taki velociraptor troche z iguana zmieszany :)
Bedzie kontynuacja np w zbrush z max detalem??
Ja tez wlasnie sie przmiezam do dinozaurow i powiem ze switna robota :)
Moze kolega jakis tutek zrobi???
A texturki beda wlasnej roboty??
Drzewa bazowo z VUE 7 ale troszke zmodernizowalem, Pracuje nad nimi aby zrobic bez opacity. Bo te liscie z bliska sa tragiczne. Vue ma mozliwosci przeogromne i calkiem ladne rendery robi. Do terenu jest idealny. Samolot tez nie moj.
Terazpracuje nad scena ze swiatynia grecka. Oczywiscie swiatynia moja w 100% zgodna z oryginalem konsultowana z arheologiem :) Mam jedynie problemy z texturami. Dam co zrobilem i moze pomozecie cos. Bo z texturowania jestem strasznie niezadowolony.
Tu scena o ktorej wspomnialem poczatek:) Nic mi nie lezy narazie ale beda poprawki. Na modelu swiatyni ni widac detli ale to wina oswietlenia.
Piszcie co sadzicie o tym?? Czekam na konstruktywna krytyke... :)
Wszystko bardzo ladne ale ja z troche innej beczki:)
Czy kolega nie podzielilby sie tym materialem z sofy???
Bardzo mi sie podoba :)
A tak nawiasem to jest vray??
dzieki pressenter mam 2side na zaslony ale mam problem z textura, potrzebje czegos czarnego, cos takiego co wszyscy tu daja na zaslony :) Jakis fajny shaderek.
A na sofe znow potrzebuje czegos bialego co bedzie realistycznie wygladac.
o teraz jak z recznika wyglada:)
A color mappingiem mozna podswietlic masz racje :)
Ale poki co pomozcie z tymi zaslonami i sofa jak mozecie.