-
Alpha mapa dla kanału diffuse Vray
sandramro - Wchodzisz do "material editor" przypisujesz powierzchni (tej która ma być wypukłą kostką brukową) materiał "Standard" a następnie schodzisz do zakładki "Maps" i do slotu "Bump" ładujesz texturę kostki... wartość "Bump" określa jak bardzo będzie wypukła kostka. Robertus - dzięki, o to właśnie chodziło:)
-
Alpha mapa dla kanału diffuse Vray
Witam Mam problem a mianowicie potrzebuję umieścić na modelu teksturę, zawiera ona kilka "mazów" (coś zbliżonego do moro) ale tylko w niektórych miejscach... resztę modelu ma pokrywać materiał który przypisałem modelowi (w moim wypadku metal)... gdy do kanału "Diffuse" załaduję plik png zawierający kanał alpha na modelu pojawiają się "artefakty"... moje pytanie brzmi czy jest możliwość stworzenie kanału alpha dla kanału "diffuse" tak by tekstura wyświetlała sie poprawnie. Do renderingu używam Vray'a. Z góry dziękuję za porady.
-
Spitfire textura
Wielkie dzięki wjaworski, strona baaardzo pomocna.
-
Spitfire textura
Witam Mam problem odnośnie otexturowania modelu samolotu spitfire. Nie mam doświadczenia w texturowaniu z tak techniczną precyzją. Stworzenie pasującej do siebie textury moim sposobem jest bardzo czasochłonne i mało efektywne. Proszę o porady i wskazówki odnośnie sposobu ściągnięcia siatki z modelu i tworzenia textury.
- Transparentne Video
- Transparentne Video
- Renderowanie animacji do AVI 3Dmax
- Renderowanie animacji do AVI 3Dmax
Misiek1134
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta