sandramro - Wchodzisz do "material editor" przypisujesz powierzchni (tej która ma być wypukłą kostką brukową) materiał "Standard" a następnie schodzisz do zakładki "Maps" i do slotu "Bump" ładujesz texturę kostki... wartość "Bump" określa jak bardzo będzie wypukła kostka.
Robertus - dzięki, o to właśnie chodziło:)
Witam
Mam problem a mianowicie potrzebuję umieścić na modelu teksturę, zawiera ona kilka "mazów" (coś zbliżonego do moro) ale tylko w niektórych miejscach... resztę modelu ma pokrywać materiał który przypisałem modelowi (w moim wypadku metal)... gdy do kanału "Diffuse" załaduję plik png zawierający kanał alpha na modelu pojawiają się "artefakty"... moje pytanie brzmi czy jest możliwość stworzenie kanału alpha dla kanału "diffuse" tak by tekstura wyświetlała sie poprawnie. Do renderingu używam Vray'a. Z góry dziękuję za porady.
Witam
Mam problem odnośnie otexturowania modelu samolotu spitfire. Nie mam doświadczenia w texturowaniu z tak techniczną precyzją. Stworzenie pasującej do siebie textury moim sposobem jest bardzo czasochłonne i mało efektywne. Proszę o porady i wskazówki odnośnie sposobu ściągnięcia siatki z modelu i tworzenia textury.
Mam pytanie, jak w 3d max'ie można uzyskać transparentne video. Mam gotową sekwencję bez "tła" i chcę to wyeksportować w taki sposób że gdy zaimportuję ją do After Effects sekwencja będzie pozbawiona "tła".
Witam
Zapewne zadam głupie i banalne pytanie ale jak wyeksportować gotową animacje z 3d maxa do formatu AVI? Za pomocą opcji render w zakładce rendering powstaje tylko statyczny obraz. Proszę o jak najszybszą odpowiedź.