Skocz do zawartości

Anaheim

Members
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    SBL

Anaheim's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Wg. tutorialu cg-india.com... Raczej potrzebował bym raczej jakieś konkretne video kursy (ksiazki?..) raczej z tych obszerniejszych :) Jakieś rady? W jakim kierunku mam szukać? Chyba że tutaj są sami pr0 po studiach i konkretnych kursach to wrócę do gier.. :D
  2. Dzieki. Zobaczymy jak to będzie. Znalazłem taką stronę z tutorialami, krok po kroku jak widać omówienie co jak i z czym się je. Co o tym sądzicie? http://www.aversis.be/tutorials/vray/ Przerobiłem temat na teczkę, będe tutaj zamieszczał te bardziej udane próby stworzenia konkretnego renderu. Dział ten nadaje się do tego typu moim eksperymentów czy mam spakować moje zabawki w inną część forum? :)
  3. Od dłuższego czasu męczę model Scanii R. Od "dłuższego" dlatego że modeluje od czasu do czasu, głownie zależnie od chęci... po częsci z powodu miejscami chorych kształtów, które demotywowały mnie na jakiś czas :) Do skończenia została znaczna część detali, zawieszenie kabiny etc. Zamierzeniem moim jest wydanie, chociaż coraz wiecej mysle o sprzedaniu jako model do gier serii 18WoS, Euro Truck Simulator/German Truck Simulator. Zdjęcie prawdziego pojazdu. Przedstawię teraz chronologicznie screeny, część z nich pominiłem. Lipiec 2010 Grudzień 2010 - Zmodeler2 Rama składana na szybko - mój pierwszy model w 3ds http://www5.picturepush.com/photo/a/3083333/1024/3dsm/chassis.jpg poskłądany z częściami, które dostałem. Chętnie bym wykonał jakiś porządny render jednak powarzniejsze próby wychodzą po prostu śmiesznie... jak ten ostatni :D Koszmarne dziwności na chromie i troche mniejsze na całości, szkło porażka, ogólnie nie mam o tym pojęcia hah :] Chcę się nauczyć czegoś o renderowaniu aby moje prace chociaż się otarły o to co znajduje się w galerii 3d, lecz nie wiem od czego zacząć, na google jest wszystko i nic za razem...
  4. Anaheim

    Sitko

    w maxie xD Pobawie sie jakos. Alphe obsluguje ale to jest za bardzo skomplikowane do tlumaczenia. Poza tym 300k w tej grze to nie problem i smiga w 80fps xD
  5. Anaheim

    Sitko

    Szczerze mowiac. To nie idzie pod render tylko do gry, a ona nie obsluguje w ten sposob przezroczystosci. Potrzebuje jakos z tego sztworzyc siatke. Nie bylo by problemem gdyby nie te wypuklenia :) Chyba ze uda mi sie zlozyc jakos z boxow xD Ale szukam jakiegos prostszego sposobu :P Tak na marginesie .. prosze nie marudzic ze do gry to lowpoly ma byc i z fototekstura :)
  6. Anaheim

    Sitko

    Jak zrobic taka siateczke, jak na zalaczonych obrazkach Chce aby to poszlo szybko i sprawnie ;) Siatka ma byc w 3d - textury nie wchodza w gre - wykonana z tej ciemniejszej czesci :)
  7. Anaheim

    Czarne plamy

    A jak to usunac w szybki i latwy sposob ? Materialy Vraya ;)
  8. Anaheim

    Czarne plamy

    Chcialem zrobic render ale cos jest nie tak z czesciami. Wychodza jakies dziwne czarne plamy na pewnych czesciach. Jak moge to naprawic ? __ PS. maly przeblysk ^^ jak sa zflipowane to jedna czesc przebija przez druga i w tym problem ?
  9. Anaheim

    Napis wyciety na tubie

    przeciez na forach o haulinie jak napiszesz ze np. swiatla sa tekstura to cie wysmieja...
  10. Anaheim

    Napis wyciety na tubie

    phhh no tak cienie sa o dupe rozbic niema pojecia o tym ze czesci moga sie pokrywac i zucac cien ;/ ale komu chce sie bawic ...
  11. Anaheim

    Napis wyciety na tubie

    tak tak kazdy robi zeby bylo jak najmniej ale przeciez nie robi sie walca, ktory w przyblizeniu wyglada jak klocek lego ...
  12. Anaheim

    Napis wyciety na tubie

    18Wos Haulin' http://www.sheryo3d.com radze popatrzec na szczegolowosc modeli do tej gry :P jak zrobilem Scanie jedna full tuning to wydajnosc gry spadla o 10fps lol :P 181700 poly :P Renault Premium by Sheryo 111375 scania r by Sheryo 507447 poly LOL Scania R620 by Sheryo przerobiona przezemnie :P to ma tyle poly dlatego ze quadraciki ktore robia za flare ktora daje swiatlo tez sie licza a wiekszosc to typu LED czyli sa male do przecyzyjnych oswietlen typu ta pomaranczowe obrysowki angel eyes (obwodka na reflektorach) napis tez jest podswietlany :P i flar jest mnustwo dlatego tyle poly :P a tapicerka tez swoje wazy okolo 50tys poly :PPPPPPPPPPPP A dla porownania orginalny model z gry :D:D:D:D 18710 poly ahaha a wiec czysta gra bez modow chodzi tak z 30fps a na modyfikacjach z mapa polski itd. etc. jakies 15 na zew. kamera, 20 wew bo modelu nie widac :P (dane na podstawie mojego kompa :P )
  13. Anaheim

    Napis wyciety na tubie

    pff w tej grze nikt sie nie martwi o poly im wiecej tym lepiej :P im bardziej szczegolowe tym bardziej realistyczne nie daje sie tekstur tylko 3d sie robi i jak najlepiej odwzorowuje przeciez kazdy chce jezdzic ciezarowka a nie klockiem przypominajacym ciezarowke
  14. Anaheim

    Napis wyciety na tubie

    18WoS Haulin' :D na mapce polskie pomykam :)
  15. Anaheim

    Napis wyciety na tubie

    ok dzieki cos wyszlo pocwicze sobie jeszcze i powino byc dobrze :) Ok i moja scania dostala nowy wydech :D musze go troche poprawic bo troche dziwnie wyglada :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności