Napisano 8 Kwiecień 200520 l Siema jestem tu nowy i przejde do żeczy....Grałem już w wiele gier i w kazdej (np. te nowe gierki) podziwiala mnie grafika....codziennie ludzie wymyslaja rozne zeczy na temat textur dzieki ktorym tworza nowa gre. Ja sie juz bawilem tez w takie zeczy np. kiedys udalo mi sie stworzyc fajna textuke w corellu 11. W starym programie zbudowalem malą siekierę (to był hyba program : "3D single" bardzo stary....). Chcialbym teraz popraciowac w czyms lepszym i tworzyc lepsza grafike jaka kiedys stworzylem i swietna animacje (np. broni). Jaki polecacie program ? ale taki gdzie moge stworzyc idealną siatkę (jakiegos przedmiotu) a puzniej nalorzyc na to textury.
Napisano 8 Kwiecień 200520 l Co do idealnej siatki to od ciebie to zależy, nie od programu. Do wyboru masz dużo program, m.in.:3DStudio, Rhinoceros, Blender, Maya, itp. Najlepiej ściągnij sobie triala lub demko każdej z nich i oceń z którą najlepiejcie się pracuje. Co do tekstur to: GImp, Photoshop.
Napisano 8 Kwiecień 200520 l niby do siatek to kazdy jest niezly a do textur to niby BodyPainter czy jakos tak, rysujesz/malujesz na obiekcie w czasie rzeczywistym:) p.s ja go nie urzywam :P mozesz tez urzywac gimpa adobe photoshop painshop pro itd. zalezy co ci lezy
Napisano 8 Kwiecień 200520 l ok dzieki hlopaki....photoshopa mam.....bimpa nietrudno znalesc na necie....ale czy wszystkie programy te ktore wymieniles to sa po ang. ? jest jakies spolszczenie do niektorych z nich? niemowie ze nieumiem angielskiego (bo umiem dobrze) ale wiecie....zawsze lepiej sie osfoic z program gdy jest po polsku hehe.
Napisano 8 Kwiecień 200520 l gimp po polsku adobe tez sa latki tylko do paintashopa pro raczej ciezko:P
Napisano 8 Kwiecień 200520 l Jeszcze jedno pytanie.....w zwiazku z animajca.....jesli bym zorbil jakies pomieszczenie i jakies przedmiot (np. pistolet) to w ktory program sie nadaje do przetestowania tego? chodzi o gre wlasna...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto