Skocz do zawartości

Co jest tego powodem?


Gość grisvold

Rekomendowane odpowiedzi

Gość grisvold

Witam, jak widac jestem nowy, także dość początkujący w grafice 3D. (3d studiomax)

Mam problem takowy że. (Prosze zobaczyć link który podałem poniżej)

Skad biora sie takie zielone "kuelczki" na renderze ?? :| Bawie sie juz z tym drugi dzien zeby to wyeleminować, ale juz nie mam sily. A nie chce robić od nowa calej sceny... Powiem tylko ze wczesniej bylo ok na probnych renderach, teraz chce dac gotowy, to wychodzi takie cos :/

 

Od razu jak jest okazja to zapytam, ktora opcja odpowiada w światlach Omini (mental Ray) za zmiekczenie/rozmycie cieni ?

 

Troche chatoycznie napisalem :) ale prosze sie nie smiac gdyby wyszlo ze jestem idiota :)

 

cojest8nd.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

musisz zwiekszyc liczbe fotonow emitowanych przez swiatlo... ustawienia takie powinny byc w opcjach swiatla... gdy zwiekszysz liczbe emitowanych fotonow nie zaszkodzi wlaczyc opcji final gather ktora wszystkie obliczenia ktore wykonal mental ray usredni przez co dostaniesz rowno doswietlona scene

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też miałem kiedyś (jak zaczynałem, jakieś 2 miesiące temu) taki problem z mentalem. Doszedłem do tego po paru dniach:) Najprawdopodobniej dałeś boxy o grubości 0cm, daj chociażby 0,1 cm i nie będzie wywalać błędów. Jeśli to nie to, to nie wiem

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie