Skocz do zawartości

Szukam grafika do gry na iPhone'a


coldzik

Rekomendowane odpowiedzi

Jak w temacie. Jestem programista, ktory do game developingu wykorzystuje silnik Unity 3d. Na swoim koncie mam jedna gre napisana dla Playa (W marcu bedzie dostepna), oraz oczywiscie kilka projektow na iPhone'a, ktore po prostu z braku grafiki nie wyjda nigdy poza moj telefonik...

wiecej o mnie i projektach mozna sie dowiedziec na mojej stronie: http://www.coldzik.webd.pl/folio

 

Do projektu Pirata Jacka (to ta gra dla Playa), rowniez szukalem grafika przez to forum, jednak bardzo szybko odpadl, dlatego prosze o ludzi rzetelenych, poniewaz przez niego mialem spore problemy i z braku czasu w sumie caloscia grafiki musialem sie zajac sam...

 

Oczywiscie mam konto Apple developer oraz licencje na silnik Unity dla iPhone'a.

 

Prace nad ta gra nie powinny zajac dluzej jak 2 miesiace... Dlatego szukam osoby, ktora pracuje dosyc szybko. Wiadomo, ze grafika pod iPhona jest mocno ograniczona w stosunku do PC, wiec mysle, ze kazdy kto ma doswiadczenie w Low Poly, bedzie rzucal modelami jeden po drugim.

 

Wiecej o projekcie bedzie sie mozna dowiedziec na prv, jednak z gory chce zaznaczyc, ze grafik otrzyma 30% zyskow z gry. Sprzedaz poprzez iTunes zawsze wiaze sie z ryzykiem, ze gra nie przebije sie przez tone crapu, jednak jako, ze ja tez na tym projekcie chce zarobic, bede sie staral jak najmocniej go "rozslawic". Widelki jakie grafik moze zarobic, beda wiec mocno rozciagniete, poniewaz od 0 do nawet kilkudziesieciu k zl, jezeli sie trafi na top10, co oczywiscie nigdy latwe nie jest...

 

Zapraszam do odwiedzenia mojego folio oraz rozmowy na prv czy tez gg: 5319206

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.



×
×
  • Dodaj nową pozycję...