Najlepiej to w photoshopie albo czymś podobnym stwórz teksturę o rozmiarze proporcjonalnym do rozmiaru plane'a na którym to nakładasz ją - skopiuj kilka razy teksturę, obok siebie - ew. jakieś przenikanie (opacity) żeby nie było widać kopiowania
P.S. Możesz tiling'ować w dwóch wymiarach: X i Y
Witam
Otóż ukończyłem modelowanie mp3 playera Sandisk sansa e130 i teraz zabieram się do finalnego renderingu. Niestety zatrzymałem się przy tworzeniu materiału dla obudowy. Jest plastikowa, ale "metalik". Same odbicia już uzyskałem tylko nie wiem jak zrobić z tego "metalik". Pomożecie?
Skoro ten sam materiał, to reszta to chyba sprawa oswietlenia i modelu. Nie wygląda na "tandetny plastik". Jak na pierwszą pracę nawet nieźle, chociaż model prosty, tekstury mi sie nie podbają.
Mam pewien problem, prawdopodobnie z odbiciami. Materiał na zegarku jest wzięty z 3dkingodm materials (aluminium_polished). Jedyne oświetlenie to GI (standardowe ustawienia - low quality). Jest ustawiona mapa HDRI (jedna ze standardowych map max'a). Dlaczego jednak zegarek jest czarny?