Napisano 19 Listopad 200420 l Mam 3D Studio Max 7, ale nie moge korzystac tylko z jednego programu. Zawsze robie swoje modele zazwyczaj do jakiegos celu - zazwyczaj do gier (bronie, gracze itp). Wiec konwertowanie modeli w dziesiatki roznych formatow wymaganych przez gry (od quake 3 md3, mdc przez half-life smd lub medal of honor skd) jest na porzadku dziennym. Do tego nie moge uzyc jednego narzedzia i zdazlo sie ze mialem zainstalowane 3 wersje Maxa bo pluginy exportujace/importujace sa robione do danej wersji :/. Teraz mam nastepujacy problem - mam spory model w .max (50 tys poly), potrzebuje przeniesc go do milkshape 3d. Wydawaloby sie to proste (export z .max do .3ds i import w milk) gdyby nie fakt ze ta konwersja kompletnie niszczy moj model, robi sie taka papka ze nie wiadomo co gdzie jest. Postanowilem ze wyeksportuje go z maxa jako .ase i znajde jakis sposob na "dotarcie" tym do milkshape, (niestety milk nie importuje .ase) wiec tutaj potrzebuje pomocy. Kto z bardziej doswiaczonych osob zna program ktory importuje .ase i wyekspotuje go najlepiej do .ms3d ? Moga tez byc inne akceptowane formaty przez milkshape ale ktore dadza rade przeniesc taki model bez wiekszych uszkodzen. z gorzy dziekuje za pomoc
Napisano 19 Listopad 200420 l tak, tego tez probowalem, kiedy juz wczytuje model przez milkshape wyskakuje "Program wykonal nieprawidlowa operacje i nastapi jego zamkniecie..."
Napisano 19 Listopad 200420 l Ehh nie ma to jak winshit :D wiem jedno milkshape ma bardzo duzo mozliwosci jesli chodzi o importowanie , convertowanie i rozpakowywanie modeli itp itd. Wiec napewno znajdziesz format dzieki ktoremu bedziesz mogl importowac , nie mam pojecia jaki zestaw posiadasz ale najlepiej przetestuj wszystkie. Do tego tutaj masz darmowy 3ds converter w razie W ;) : http://www.freedownloadscenter.com/Multimedia_and_Graphics/Misc__Graphics_Tools/X3DS___3DS_File_Converter.html A tutaj cos dzieki czemu twoj problem prawdopodbnie sie rozwiaze ;) obluguje wszystkie formaty ;) http://www.handyarchive.com/Multimedia/3D-Modeling-CAD/7410-quick3D-Professional.html
Napisano 26 Marzec 200520 l Tagimek, napisałeś, że robisz modele do gier. Chodzi mi tu najbardziej o modele graczy. Czy mógłbyś napisać mi jak to robisz? W jakim formacie są modele na początku, zanim je przerobisz?
Napisano 28 Marzec 200520 l no model auta np. do GTA VC to poly ale jest jakis program ktory glownie jest przeznaczony do modelowania aut do GTA i gole nazywa sie chyba "Zmodeler"
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto