Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

nie wiem czy ten temat dobrze tu dalem ale renderuje w vray wiec chyba dobrze :P

 

mam maly problem z lampa chinska co ponizej chodzi o texture papieru ta co ponizej to ma kolor bardzo jasny zolty i mape fallow w refraction (nic wiecej) lampy w srodku typu vray, probowalem juz innych sposobow np refraction sciagalem do polowy i gloseines na 0,5 ale rendering nawet nie drgnal :P nie wiem jak uzyskac taki efekt lampy jak ponizej ;/ moze ktos ma jakis tutorialek z takimi wlasnie lampami, bardzo prosil bym o pomoc, z gory dzieki ;)

 

chinskalampaqw2.th.jpg

 

 

 

 

swiatloxq4.th.jpg

URL%5D

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

olej to,

 

daj materiał: vray light material i w slot wwal gradient z żółtym i pomarańczowym kolorem, zmapuj obiekt i dostosuj multiplier, efekt jest świetny

Napisano
  • Autor

ooo! Wlasnie o to chodzilo, napewno to dopracuje tylko macku, jeszcze jedno male pytanie, jak zrobic zeby to jeszcze mialo displacement przypisany? sorki ze tak zawracam glowe ;/

 

 

prawierb5.th.jpg

Napisano
  • Autor

jednak doszedlem do wniosku ze to jeszcze nie to :P i poszedlem za tropem refrakta ;) zeskalowalem kopie tej lampy do srodka ( sa 3 ) i pokombinowalem z falloff displacement i wyszlo cos takiego, jeszcze dopracuje, ale efekt jak dla mnie lepszy chociaz nie wiem czy dobrze zrobilem to powyzej, ale mysle ze tak :P

niestety czas renderingu 35 min ;/

ale nad tym tez popracuje :P

 

dzieki macku za podpowiedz z vraylightmtl ;)

 

 

 

chinskieswiatlo2tf8.th.jpg

 

 

 

voila wlasciwie zrobilem caly material od poczatku ;)

czas renderingu 5 min

 

[/url]chinskie7mg0.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności