Matz Napisano 16 Lipiec 2009 Share Napisano 16 Lipiec 2009 Heja, mam problem, na ktory nie moge zalezc odp na forum. Przejrzalem okolo 6 stron gdzie w tytule byly prob lemy z tesktura ,ale jedyne co znalazlem to 20 tematow o tym aby uzyc UVW map. Tutaj akurat nic to nie daje. Sprawa wyglada tak. Narysowalem sobie linia sciezke, ktorej nastepnie dalem extrude i uvw. Jednak mimo tego,ze w viewporcie wszystko wyglada ok to podczas renderowania pokazuja sie cienie w miejsach gdzie domyslnie max tnie sobie siatke. Pomyslalem , ze moze jak sam j troche potne to cos to zmieni , ale efekt jest tylko gorszy. Zna ktos rozwiazanie tego problemu? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pressenter Napisano 16 Lipiec 2009 Share Napisano 16 Lipiec 2009 No niestety jest to znany problem przy modelowaniu terenu. Line+extrude byłoby szybkim rozwiązaniem, ale jeśli vertexy mają różne Z to właśnie coś takiego się dzieje. Jedyne rozwiązanie to modelowanie z plane lub boxa niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matz Napisano 16 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 16 Lipiec 2009 Akurat tutaj vertexy maja to samo Z. Teren jest zupelnie plaski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Matz Napisano 17 Lipiec 2009 Autor Share Napisano 17 Lipiec 2009 Znalazlem przyczyne mojego porblemu. Jesli materil ktory nakladam ma wlaczony disp. to dzieja sie takie dziwne rzeczy. po wylaczeniu wszystko jest ok. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się