cho.co Napisano 2 Kwiecień 2018 Napisano 2 Kwiecień 2018 Cześć, natrafiłam na pewnym etapie modelowania na nierozwiązywalny dla mnie problem. Po połączeniu głowy z ciałem i dłońmi selekcja poligonów wariuje i nie da się z tym nic zrobić (nie podświetla tego, na który się najeżdża, ale jakiś przypadkowy z bliższej lub dalszej okolicy, patrz załączony printscreen). Problem znika, gdy usunę połowę modelu i pracuję na lewej lub prawej stronie, wtedy da się wybierać je normalnie. Jest to problem tej geometrii, sprawdzałam inne modele, czy też mają takowy, jednak nie mają. Model wyczyszczony, żadna geometria się nie dubluje. Eksportowałam do OBJ, importowałam do nowej sceny, nic nie pomogło. Jedyne jako takie rozwiązanie zapewnia zmiana wyboru poligonów z "select faces with whole face" na "select face with center". Edit: Maya 2017, Update 5.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się