Jump to content
  • 0
cho.co

Problem z wybraniem poligonów

Question

Cześć, natrafiłam na pewnym etapie modelowania na nierozwiązywalny dla mnie problem. Po połączeniu głowy z ciałem i dłońmi selekcja poligonów wariuje i nie da się z tym nic zrobić (nie podświetla tego, na który się najeżdża, ale jakiś przypadkowy z bliższej lub dalszej okolicy, patrz załączony printscreen). Problem znika, gdy usunę połowę modelu i pracuję na lewej lub prawej stronie, wtedy da się wybierać je normalnie. Jest to problem tej geometrii, sprawdzałam inne modele, czy też mają takowy, jednak nie mają. Model wyczyszczony, żadna geometria się nie dubluje. Eksportowałam do OBJ, importowałam do nowej sceny, nic nie pomogło. Jedyne jako takie rozwiązanie zapewnia zmiana wyboru poligonów z "select faces with whole face" na "select face with center". Edit: Maya 2017, Update 5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy