Ziggie Napisano 3 Kwiecień 2018 Napisano 3 Kwiecień 2018 (edytowane) Cześć. Chciałem się podzielić tutorialem który pojawił się na stronie farmy GarageFarm.NET. Jest to druga część serii tutoriali poświęconych optymalizacji renderingu w 3ds Max i V-Rayu. Ta część jest poświęcona teksturom, jest bardziej teoretyczna i mówi o tym co składa się na "wagę" tekstury, czyli kanały, rozdzielczość, bitdepth, kompresja i inne czynniki. Link: Optymalizacja Tekstur Następna część będzie zawierać praktyczne metody wykorzystania powyższej teorii. Jeśli nie widzieliście pierwszej części, poświęconej optymalizacji geometrii, to poniżej też wklejam link: Link: Optimalizacja Geometrii Edytowane 3 Kwiecień 2018 przez Ziggie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się