Jump to content

Tutorial - Optymalizacja renderingu w 3ds Max + Vray - Tekstury


Ziggie

Recommended Posts

Cześć.

 

Chciałem się podzielić tutorialem który pojawił się na stronie farmy GarageFarm.NET.

 

Jest to druga część serii tutoriali poświęconych optymalizacji renderingu w 3ds Max i V-Rayu. Ta część jest poświęcona teksturom, jest bardziej teoretyczna i mówi o tym co składa się na "wagę" tekstury, czyli kanały, rozdzielczość, bitdepth, kompresja i inne czynniki.

 

Link: Optymalizacja Tekstur

 

Następna część będzie zawierać praktyczne metody wykorzystania powyższej teorii.

 

Jeśli nie widzieliście pierwszej części, poświęconej optymalizacji geometrii, to poniżej też wklejam link:

 

Link: Optimalizacja Geometrii

Edited by Ziggie
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy