Ziggie Posted April 3, 2018 Share Posted April 3, 2018 (edited) Cześć. Chciałem się podzielić tutorialem który pojawił się na stronie farmy GarageFarm.NET. Jest to druga część serii tutoriali poświęconych optymalizacji renderingu w 3ds Max i V-Rayu. Ta część jest poświęcona teksturom, jest bardziej teoretyczna i mówi o tym co składa się na "wagę" tekstury, czyli kanały, rozdzielczość, bitdepth, kompresja i inne czynniki. Link: Optymalizacja Tekstur Następna część będzie zawierać praktyczne metody wykorzystania powyższej teorii. Jeśli nie widzieliście pierwszej części, poświęconej optymalizacji geometrii, to poniżej też wklejam link: Link: Optimalizacja Geometrii Edited April 3, 2018 by Ziggie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now