matiuss Napisano 9 Kwiecień 2018 Napisano 9 Kwiecień 2018 Witam, mam problem w Substane Painter obiekt wygląda tak: a w Unreal Engine 4 tak: Ludzie piszą że się odznacza sRG w texturce Metalic i Rougnesss, robię tak i nie pomaga :( daję też update reflection spehre i też nic :/
ozogonkiem Napisano 10 Kwiecień 2018 Napisano 10 Kwiecień 2018 Nie jestem pewien czy w Twoim przypadku o to chodzi, ale na pierwszy ogień strzelałbym że nie masz na scenie Skylighta. Spróbuj doświetlić scenę jakąś Cubemapą. Metal bierze swój kolor z otoczenia, a jeżeli otoczenie nie istnieje, to może wyglądać na czarny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się