Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

fajnie, fajnie. jest co popatrzeć, widać dużo włożonej pracy. siatki ekstra.

brakuje mi tylko przełamania monotonii - jakiejś wisienki - może inny shader osłony hełmu

 

mam nadzieję że mi się nie przyśni ;)

Napisano

Dzięki :). Pierwszy raz używałem Substance Painter i Unreal Engine 4.

Próbowałem także by ta kopuła była tylko z przodu lekko transparentna to znaczy z tyłu 100% nieprzezroczysta i stawała się coraz bardziej... i z bliska było widać głowę w środku ale w Unreal Engine nie mogłem uzyskać zadowalającego rezultatu... chyba jest to związane z limitacjami silnika...

 

https://docs.unrealengine.com/en-us/Engine/Rendering/LightingAndShadows/LitTranslucency

 

Limitations

 

Lit translucent surfaces are missing direct specular.

 

Udało mi się mniej więcej to uzyskać ale model wtedy był dziwnie oświetlony... był dziwnie ciemny i brakowało refleksów świetlnych... próbowałem używać Sphere Reflection Capture ale to nie pomagało.

 

Co do prezentacji .. w planie było zrobienie całej sceny ... mam świetny pomysł, ale czas mnie goni i musiałem wstrzymać prace w połowie drogi ... jeszcze do tego wrócę :).

 

dzięki :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności