Napisano 10 Maj 20186 l Witam, oto postać z mojego osobistego projektu "ATROPHY". Do jego stworzenia użyłem: Zbrush, Maya, Topogun, XNormal, UVlayout, Substance Painter, Unreal Engine 4 https://www.artstation.com/non-local-quantum-circuit Edytowane 10 Maj 20186 l przez nonlocalquantumcircuit
Napisano 11 Maj 20186 l fajnie, fajnie. jest co popatrzeć, widać dużo włożonej pracy. siatki ekstra. brakuje mi tylko przełamania monotonii - jakiejś wisienki - może inny shader osłony hełmu mam nadzieję że mi się nie przyśni ;)
Napisano 11 Maj 20186 l fajny dezajnik bardzo sie podoba :) szkoda ze prezentacja jest taka sobie, na szaraku wyglada o wiele lepiej.
Napisano 13 Maj 20186 l Autor Dzięki :). Pierwszy raz używałem Substance Painter i Unreal Engine 4. Próbowałem także by ta kopuła była tylko z przodu lekko transparentna to znaczy z tyłu 100% nieprzezroczysta i stawała się coraz bardziej... i z bliska było widać głowę w środku ale w Unreal Engine nie mogłem uzyskać zadowalającego rezultatu... chyba jest to związane z limitacjami silnika... https://docs.unrealengine.com/en-us/Engine/Rendering/LightingAndShadows/LitTranslucency Limitations Lit translucent surfaces are missing direct specular. Udało mi się mniej więcej to uzyskać ale model wtedy był dziwnie oświetlony... był dziwnie ciemny i brakowało refleksów świetlnych... próbowałem używać Sphere Reflection Capture ale to nie pomagało. Co do prezentacji .. w planie było zrobienie całej sceny ... mam świetny pomysł, ale czas mnie goni i musiałem wstrzymać prace w połowie drogi ... jeszcze do tego wrócę :). dzięki :)