nonlocalquantumcircuit Napisano 10 Maj 2018 Napisano 10 Maj 2018 (edytowane) Witam, oto postać z mojego osobistego projektu "ATROPHY". Do jego stworzenia użyłem: Zbrush, Maya, Topogun, XNormal, UVlayout, Substance Painter, Unreal Engine 4 https://www.artstation.com/non-local-quantum-circuit Edytowane 10 Maj 2018 przez nonlocalquantumcircuit
polka dot Napisano 11 Maj 2018 Napisano 11 Maj 2018 fajnie, fajnie. jest co popatrzeć, widać dużo włożonej pracy. siatki ekstra. brakuje mi tylko przełamania monotonii - jakiejś wisienki - może inny shader osłony hełmu mam nadzieję że mi się nie przyśni ;)
KLICEK Napisano 11 Maj 2018 Napisano 11 Maj 2018 fajny dezajnik bardzo sie podoba :) szkoda ze prezentacja jest taka sobie, na szaraku wyglada o wiele lepiej.
nonlocalquantumcircuit Napisano 13 Maj 2018 Autor Napisano 13 Maj 2018 Dzięki :). Pierwszy raz używałem Substance Painter i Unreal Engine 4. Próbowałem także by ta kopuła była tylko z przodu lekko transparentna to znaczy z tyłu 100% nieprzezroczysta i stawała się coraz bardziej... i z bliska było widać głowę w środku ale w Unreal Engine nie mogłem uzyskać zadowalającego rezultatu... chyba jest to związane z limitacjami silnika... https://docs.unrealengine.com/en-us/Engine/Rendering/LightingAndShadows/LitTranslucency Limitations Lit translucent surfaces are missing direct specular. Udało mi się mniej więcej to uzyskać ale model wtedy był dziwnie oświetlony... był dziwnie ciemny i brakowało refleksów świetlnych... próbowałem używać Sphere Reflection Capture ale to nie pomagało. Co do prezentacji .. w planie było zrobienie całej sceny ... mam świetny pomysł, ale czas mnie goni i musiałem wstrzymać prace w połowie drogi ... jeszcze do tego wrócę :). dzięki :)
Rekomendowane odpowiedzi