owal1 Napisano 27 Maj 2018 Napisano 27 Maj 2018 Hej, Ostatnio chciałem spróbować liczyć interaktywnie w Vray z wykorzystaniem IrradianceMap +Light cache. Podbijałem ustawienia Progressive Image samplera, Light cache'a IrradianceMap itd, i niezależnie od tego zawsze wychodziły jakieś randomowe plamy, przebarwienia na renderze. Z takimi samymi ustawieniami, jak liczyłem na bucketach render wychodził czysty. O co chodzi? Czy Irradiance map nie nadaje się do liczenia na progresywnym? Pozdrawiam,
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się