Jump to content

owal1

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

16 Good

About owal1

  • Rank
    Member
  1. Hej, Ostatnio chciałem spróbować liczyć interaktywnie w Vray z wykorzystaniem IrradianceMap +Light cache. Podbijałem ustawienia Progressive Image samplera, Light cache'a IrradianceMap itd, i niezależnie od tego zawsze wychodziły jakieś randomowe plamy, przebarwienia na renderze. Z takimi samymi ustawieniami, jak liczyłem na bucketach render wychodził czysty. O co chodzi? Czy Irradiance map nie nadaje się do liczenia na progresywnym? Pozdrawiam,
  2. Obczaj sobie skrypt "Quad Chamfer" https://mariussilaghi.com/products/quad-chamfer
  3. owal1

    Unity3d

    Jak na wiki zmieniłem hasło cokół na ang. wersje wyszło: "Socle" https://en.wikipedia.org/wiki/Socle_(architecture)
  4. Kolejne próby z anatomią
  5. Witam, W końcu zebrałem się na założenie teczki. Głównie będę zamieszczał tutaj prace z zbrush'a, ale mogą się też zdarzyć rzeczy z innych softów. Zobaczymy. W zbrush' jestem mocno początkującym, trochę tutoriali z digitaltutors obejrzałem, ale nie usiadłem do robienia niczego konkretnego. Teraz przyszedł na to czas. Standardowo zaczynam od anatomii człowieka. Jasna sprawa, jestem tu dla uwag, i pomocnych komentarzy. Zachęcam do aktywności ;)
  6. Dzieki za uwagi. Poszperam jeszcze po necie, zorientuje sie bardziej w temacie i wkrotce podejme decyzje :)
  7. Hej, Poszukuje stacjonarki o podobnych parametrach i podobnej cenie, wiec pozwole sie podpiac pod temat. Tez niestety jestem laikiem w tym temacie. Co sadzicie o tych skladanych przez x-kom kompach typu http://www.x-kom.pl/p/262401-desktop-x-kom-tesla-gs-500-i7-6700k-gtx970-16gb-240gb1tb.html#specification ? Widze ze ma slawnego GTX970 :D , procka wspomnianego przez skalpela3d 6700k, ramu 16GB (zawsze mozna do 32 dolozyc)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy