Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, przerobilem tutorial jak modelowac samochod aby samemu tworzyc swoje concepty w 3d a wiec wrzucam najpierw samochod z tutoriala ferrari 458 italia, tutorial pewnie znany : ) Przerobilem ten turoial w dobrych kilka miesiecy, interior juz odpuscilem bo tutorial dlugi a juz samo modelowanie zewnatrz auta mysle duzo mi dalo. Zalezy mi na tym aby moc swobodnie tworzyc swoje concepty w przyszlosci.

 

Zrobilem kilka renderow w Keyshocie, tu tez jestem zielony, nie za bardzo wiem co i jak poustawiac, mam problem z swiatlem materialami.

Ogolnie to zrobilem tez wiele takich bledow jak np. zlaczenie uszczelki i szyby bocznej w jeden element co pozniej dalo sie ustawic tylko jako jeden material, tak samo zrobilem ze swiatlami Led a pozniej zlaczylem jako calosc mimo ze materialy w 3ds maxie kazda czesc miala osobno.

Podstawy jakies mam wiec mysle, ze moge probowac tworzyc cos swojego : )

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tutaj zamieszczam moj concept ktory zrobilem w 3ds maxie - Maybach. Szkice + model zajelo mi ok 1,5 miesiaca. Niestety nie mialem juz czas zeby popracowac nad detalami dlatego wyglada to dosc nudno.

Napisano (edytowane)

zanim zabierzesz się za projektowanie porób kilka modeli samochodów które już są, i zrozóm jak zachowuje się siatka.

co do conceptu to poczytaj o proporcjach i zasadzie złotego podziału. bo ten twój concept jest słaby i to bardzo i nie chodzi mi tu o design tylko właśnie o proporcje. Ps. jak złączysz element w maxie to możesz dać rożne id materiału i robisz materiał multi. Poza tym można łatwo rozdzielić złączone elementy .

 

https://gdblogs.shu.ac.uk/b6016738/2017/04/03/fibonacci-grid-workshops/

Edytowane przez dexter47
Napisano

Zamierzam zabrac sie do wymodelowania jakiegos kolejnego auta ktore juz istnieje na bazie blueprintow.

 

Ten moj czerwony koncept jest slaby ze wzgledu na to ze nie dopracowany, chcialem po prostu cos ze swoich szkicow przetworzyc na model 3d co moim zdaniem wyszlo calkiem niezle, ale model generalnie jest slaby jako calosc, z tym sie zgadzam. Jesli chodzi o proporcje to nie do konca tak, dlatego ze jesli chodzi o wymiary to bazowalem na Maybachu Zeppelin (5,7m) - tam jeszcze bodajze dodalem kilka centymetrow do dlugosci, bo chcialem zeby auto bylo dlugie i to tez no umowmy sie nie bede mierzyl wszystkiego linijka zeby zachowac zloty podzial bo to nie o to w tym chodzi. A to zalezy tez od charakteru auta, sedan, coupe, wagon, suv i ogolnie jak rysuje, projektuje auto uzywam elips do mierzenia proporcji auta jak w zalaczonym obrazku i bazuje na wlasnym wyczuciu estetycznym, poza tym tak mnie tez uczono na uniwersytecie. W tym maybach modelu moglem przedni slupek przesunac blizej przedniego kola, bo teraz widze ze jest za dluga maska jak dla mnie.

 

Nie bede tego juz przeintelektualizowywal jakas ''swieta'' geometria, bo z pewnoscia wszystko mozna wytlumaczyc ale to raczej dla ludzi ktorzy lubia takie filozofie.

Skupiam sie na jakosci modelu, obecnie staram sie wymodelowac swoja wizje jaguara, nastepca XJ zobaczymy jaki bedzie efekt koncowy jeszcze

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności