Jump to content

dexter47

Members
  • Content Count

    333
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

50 Excellent

About dexter47

  • Rank
    Member
  1. soczyście wygląda :) możesz powiedzieć ile jeszcze ci zajmnie czasu dokończenie tego i ile już czasu poświęciłeś na ten projekt:P
  2. ja uważam że praca jest tragiczna co z tego że twoja pierwsza nie rozumiem dlaczego w dobie tak powszechnie dostępnych tutoriali w necie prezentujesz coś takiego? Jeżeli chcesz się nauczyć tego programu poszukaj jakiegoś porządnego tutoriala choćby na digitaltutorial i zaprezentuj prace którą zrobiłeś na podstawie tego tutoriala. to co zaprezentowałeś to ledwo nadaje się do pokazania ale w latach 1998-2003. wtedy ludzie faktycznie musieli sami zdobywać wiedzę i się uczyć nie było takich narzędzi jak dzisiaj i takiego dostępu do wiedzy. Nie rozumniem dlaczego ludzie są tak leniwi by odpalić youtube wpisać zbrush tutorial i wuala masz tyle wiedzy i linków do pełnych tutoriali że można dostać zawrotów głowy. Krytykuję cie dlatego też że widzę po twoim koncie że jesteś gdzieś tak w wieku pomiędzy 18 a 30 lat. gdybyś był dzieckiem mającym do 11 lat to nawet taka praca była by ok.
  3. koniec modelowania na splainach czas wykończenie cad
  4. tutaj trochę historii konstrukcja ciekawa aczkolwiek mocno nie dopracowana może gdyby w całości skupili się nad tym samolotem zamiast jednocześnie rozwijać samolot pasażerski to wyglądało by to inaczej.
  5. tak właśnie myślałem że wzorowałeś się na gorylu trochę ale zwróć uwagę że goryl do tych swoich przysadzistych łap ma bardzo rozbudowany staw barkowy. pozwoliłem sobie na jednym z twoich Renderów szybki retusz byś zobaczył różnice ja uważam że jest lepiej. przeskalowałem trochę ręce i rozbudowałem staw barkowy https://ibb.co/n6Y0Bp jesteś strasznie niekonsekwentny "paproku" kiedyś robiłem koncepta robota kobietę to narzekałeś że to nie ma racji bytu i że coś takiego wogle by nie działało a teraz piszesz że to "koncept a nie funkcjonalność". mylisz się też co do "nowatorskiej techniki" sculpting robotów nie jest już takie nowe o ile się nie mylę to w 2008 pojawił się pierwszy tutorial na "digital tutorlials"
  6. projekcik całkiem spoko podoba mi się patent osłon miękkich. jedyne co mi nie gra z konceptem do ręce za masywne do korpusu i mocowania ramion wydaja się też cherlawe. ma twoim miejscu przeskalował bym trochę ręce od łokci w dół i zrobił masywniejsze mocowanie ramion do korpusu. ale po za tym git.
  7. fotel kubełkowy nad którym pracuje
  8. Te niebieskie Ferrari wyszło ci lepiej
  9. Robiąc Rendery nie zapominaj o ISO. Ps. Z kadr masz te hdrki?
  10. model genialny z kąd plany konstrukcyjne ? PS kocioł trochę za bardzo pognieciony pamiętaj że jest to część która w środku ma utrzymać wysokie ciśnienie. czyba że robisz lokomotywę która już nie jeździ :P
  11. jest sposób https://www.nvidia.pl/object/tessellation_pl.html
  12. dzienki Seba zrobione mam dość tego ignoranta :)
  13. piopiowawa nie odpowiedziałeś na moje pytanie (PS jest jakaś możliwość zablokowania tego trola ?) poprawiona rama z silnikiem
  14. a możesz zaznaczyć gdzie jest źle według ciebie ?
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy