Jump to content

Recommended Posts

Zachęcony swoim poprzednim filmikiem zacząłem pracować nad kolejnym już w typowo torowych klimatach. Etap pracy jest mocno wczesny ale postuję żeby dowiedziec się, jak Wam się to podoba. Tor jest wzorowany na rzeczywistym - Nihonkai Maze Circuit. Z grubsza oteksturowałem teren (w Mari), pewnie jeszcze niejednokrotnie będę poprawiał. Jakbyście mieli pomysły sugestie, piszcie :)Dodam że projekt powstaje w wolnym czasie więc nie mam parcia na szybkie skończenie, ot rozwinąć ogólny warsztat, zawrzeć kilka pomysłów i ogarnąć coś większego :)5a244148605233.589c7bd156df6.jpga850eb48605233.589c7fb344767.jpg62d0bb48605233.589c7fb344ec6.jpg49061448605233.589c7fccd6e9f.jpgCheers!

Edited by Pawlito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ooo widzę, że szykuje się drifting w tandemie, ciekawie się zapowiada, będę tu zaglądał :)

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hejka. Kolejny krok czyli dużo japońskich maszyn z różnych okresów produkcji, mających jedną wspólną cechę - napęd na tylniś oś :) Planuję dorzucić jeszcze słynne AE86 i na tym zakończę kwestię motoryzacyjną. Dalej będzie rozwijanie toru i optymalizacja aby wszystko zmieściło się w 32GB Ramu.

 

Z pewnością pojawi się roslinność, i to naprawdę bujna - to będzie spore wyzwanie optymalizycyjne - aby wszystko zmieściło sie do Ramu i chciało renderować się w jakims rozsądnym czasie. I oprócz tego partykle z FumeFX. Kto pamięta mój ostatni WIP, tam robiłem klatki w niższej rozdzielczości a następnie skalowałem w górę - tutaj zamierzam renderoewać w docelowej rozdzielczości więc jakość obrazu powinna znacząco się poprawić.

 

476e3948605233.58deb0cc87b21.jpg

 

7604a448605233.58deb0cc877ff.jpg

 

3b51de48605233.58deb0cc88e7b.jpg

 

1ce33b48605233.58deb0cc88497.jpg

 

cc729448605233.58deb0cc8899b.jpg

 

a1c23348605233.58deb0cc88103.jpg

 

f0c42e48605233.58deb4ea184de.jpg

 

Słowem wyjaśnienia, modele aut nie są moje (za wyjątkiem Silvi S15), były przeze mnie customizowane.

 

Pozdrawiam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Już się chciałem pytać czy modelowałeś te wszystkie auta... ;) Ambitny projekt się szykuje.

 

P.S. Honde S2000 masz może od Squira?

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich. Kolejny update.

 

Dodałem cykle dnia: południe, popołudnie, późny wieczór - na każda porę oddzielna hdrka. Zalesiłem tor, Nihonkai jest w cholerę zalesiony, zrobiłem dużo teksturowania i co jeszcze - obejrzyjcie screeny. Jak zwykle dziękuję komentującym :) Jeśli macie pomysły, komentarze, uwagi - śmiało piszcie.

 

8000a848605233.598af0afa84cd.gif

 

e4abf248605233.598af0afa6d06.gif

 

d3956148605233.598af0afa711b.gif

O tak, kiedyś na widok tej gry dostawałem rozdziawienia buzi.

 

3b89eb48605233.598af0afa5543.jpg

 

c95c7a48605233.598af0afa68d7.jpg

 

Poniżej najlepiej widac rzeczone pory dnia.

abae3e48605233.598af0afa7fb2.jpg

 

18637048605233.598af0afa4558.jpg

 

2a805b48605233.598af0afa500a.jpg

 

d3893048605233.598af0afa5e39.jpg

 

44313d48605233.598af0afa4c06.jpg

 

11cb8b48605233.598af0afa762e.jpg

 

d9656848605233.598af0afa64e6.jpg

 

76c36148605233.598af0afa8b62.jpg

 

f1190e48605233.598af0afa5a6b.jpg

 

c5b3b548605233.598af0afa794e.jpg

 

617eec48605233.598af5cf120cd.gif

 

7e708148605233.598af5cf11d43.gif

 

Przepraszam za ziarnistość i niską rozdzielczość screenów ale są to testy i było ich bardzo dużo, nie miałem czasu/chęci czekać na odszumiony fullres.

 

Pozdro600 na rejonie (dla kumatych)! joł:)

Edited by Pawlito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dopiero odkryłem ten wątek, ale widzę, że będę zaglądać :) Gratulacje za wytrwałość i powodzenia z dalszymi etapami pracy!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bardzo fajnie to zaczyna wyglądać, cieszę się, że nie tracisz zapału. Z takich małych uwag to sugerowałbym Ci zwrócić większą uwagę na operowanie światłem, na przykład na jednym z ostatnich screenów, gdzie Toyota Trueno stoi pod garażami, aż się prosi, żeby przesunąć ją pod latarnię i tym samym pociągnąć na nią wzrok oglądającego. Chyba, że to celowy zabieg, w którym oświetlone miejsce oczekuje na epickie parkowanie białego Lancera Evo ;)

 

Tutaj masz bardzo fajny tutorial odnośnie kompozycji: https://www.blenderguru.com/tutorials/understanding-composition (chyba Olaf go kiedyś zamieścił na forum).

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loozack no nie tracę bo nie ustaliłem deadline, robię z potrzeby serca. Jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądać - jest potencjał na zawody typu grip i drift a może jakaś freestylowa jazda. Napewno zawrę parę pomysłów z intr gier, pamietam wyjeżdżajacą z garażu Suprę w intrze z GT3

 

-dokładnie coś takiego jak

 

w 20s. i kurczę, musi to być! A co do parkującego Lancera - łah widzę widzę niezłe masz fantazje, a tak obejrzę ten tutorial. I no dzięki za miłe słowa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdecydowanie motyw z intra musi być :) Napisałem o Lancerze bo gdy myślę o epickim parkowaniu to tylko jedna scena pojawia mi się od razu w głowie:

 

 

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro jest to Japonia, samochody mają japońskie rejestracje i z tego co tam dopatrzyłem chyba większość z nich (jeśli nie wszystkie oprócz S13) są w japońskich wersjach, to może warto byłoby tą S13 też przerobić na 180sx'a. Jakoś bardzo dużo roboty do tego nie potrzeba, a wydaje mi się że wszystko byłoby bardziej spójne wtedy :). Wystarczy "przełożyć" kierownicę na drugą stronę, wywalić tylne obrysówki, przedni kierunkowskaz zrobić dwukolorowy (i dwukomorowy, ta biała część to pozycyjne, w Stanach mają jakieś inne przepisy dlatego 240sx mają to jednokolorowe i nie ma osobno pozycyjnych) i pozmieniać oznaczenia 240sx na 180sx (tylna blenda i tylne trójkątne szyby, nigdzie więcej raczej tego oznaczenia nie było). Jak w modelu który masz są automatyczne pasy bezpieczeństwa, to to by się jeszcze gryzło, ale z zewnątrz i tak nie będzie raczej tego widać :).

 

Powinieneś coś zrobić z materiałem tej tylnej blendy w S13. Normalnie ona w tych samochodach swoim kolorem i wyglądem jest bardzo zbliżona do czerwonych części kloszy tylnych lamp, a u ciebie się to dość mocno różni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema all. Update na zakończenie roku. Jak zwykle poprawki, optymalizacje, nowe obiekty.

 

94b04848605233.5a3e2c97d126b.jpg

 

eec47748605233.5a3e2c97d019e.jpg

 

db988848605233.5a3e2c97d0d75.jpg

 

6e85f048605233.5a3e2c97cfda3.jpg

 

9e8a0748605233.5a3e2c97d09b2.jpg

 

motiontest:

 

 

Moja prośba, ponieważ szukam inspiracji muzycznej, to jeśli znacie kawałki pasujące do tego typu animacji piszcie tytuły lub wrzucajcie linki. Obiecuję przesłuchać wszystkie i jeżeli YouTube pozwoli, któryś znajdzie się w finalnej animacji.

 

Pozdrawiam i życzę szczęśliwych wesołych Świąt i Nowego Roku. Cheers!

 

edit: Jeszcze prośba, jeśli znacie tutki o optymalizacji sceny pod V-raya to podrzucajcie bo dużo w scenie jest instancji, proxy szczególnie roślinność i skały. Teraz jest ok ale jeśli dojdą animowane samochody i partykle a to może być problem. Lepiej myśleć przyszłościowo.

Edited by Pawlito

Share this post


Link to post
Share on other sites

O kurka. Jak zobaczyłem scenę wyjazd z garażu szczęka mi opadła. Fenomenalnie zrobione. Aż przypomniała mi się moja praca inżynierska, to były moje początki, Cinema 4D... też miałem takie garażowe ujęcie ale że tak powiem, przemilczę poziom mojej pracy.

Jedyne co bym tutaj dodał to leciutki dymek z rury przy zapalaniu a i skoro kamera stoi za samochodem, to może pogłos większy w momencie zapalania auta malejący wraz z jego wyjeżdżaniem z garażu.

Ja pitolę, reszta jest kapitalna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chyba zacząłem oglądać od drugiej strony... :)

Takie klimaty, miałem coś napisać, a tu proszę - jest, initial D... :)

Jeden drobiazg, scenka gdzie kamera przejeżdża wzdłuż aut stojących na torze i w pewnym momencie zawraca o 180... teraz ten obrót wypada tak między autami że nic nie widać poza torem( bardzo ładnym) natomiast jeśli nie jest to podyktowane storyboardem, może warto byłoby to ciutek zmienić by obrót wypadał wcześniej, żeby wyglądało jakby coś w aucie stojącym zainteresowało operatora, taki look back.

Sam to wszystko robisz? Mega robota.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Te najazdy kamery wszystkie są testowe. O dymie z wydechu pomyślimy jak dojdą efekty cząsteczkowe (jeszcze długa droga). Cieszę się że się podoba :) Motywuje mnie bardziej do roboty bo jeszcze pomysłów od groma.

 

edit: ściana oporowa powstaje, cała z geometrii a nie z tekstury no bullshit!

A ślady opon do poprawki bo jednak są brzydkie.

 

7be3bc48605233.5a4256dcdcdb4.jpg

 

47512148605233.5a4e0f380d72e.jpg

 

Pozdro1200 :)

Edited by Pawlito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fajnie się to wszystko zapowiada, będę obserwował :) Zaczynam właśnie coś w podobnym klimacie ale znacznie krótsze i o nieco innym charakterze. Do czego chcesz wykorzystać particle, jakiś dym? No i ciekaw jestem na czym to będziesz renderował, bo wydaje mi się ze renderfarma będzie wchodziła w grę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dym będzie z kół bo będą drifty, renderowanie pójdzie na dwóch domowych kompach - renderfarma odpada bo będę używał pluginów i będzie jeszcze wiele renderów próbnych samej animacji. Potrwa dłużej ale wyjdzie taniej i wygodniej.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Wichur: Mówisz i masz.

 

0b754748605233.5a7cc045d6a0a.jpg

 

60575a48605233.5a7cc045d5a25.jpg

 

c1ca9648605233.5a7cc045d5f85.jpg

 

2fbf5848605233.5a7cc045d6425.jpg

 

3236f348605233.5a7cc045d6725.jpg

 

A oglądając obrazki mozna posłuchać:

 

 

Pozdrawiam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugi renderek wygląda prawie jak fota, fajne naturalne kolorki, najs. Ciekawie też wyglądają ślady spalonej gumy na trzecim, chociaż na zbliżeniach już troszkę gorzej ;) Cały czas podziwiam, że sam to wszystko ogarniasz, szacun.

 

Pozdrawiam.

 

P.S. Z jakiegoś powodu przy tej muzyce przypomniał mi się Ridge Racer na PSXa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Loozack a grałeś może w Lollipop Chainsaw? Bo stąd znam ten kawałek.

 

edit: a i był jeszcze w "Szybkich i Wk*rwionych: Tokio Drift".

 

Edited by Pawlito

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy