Napisano 15 Wrzesień 20186 l Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko 3D Generalist: Zadania: tworzenie fotorealistycznych assetów scenografii i assetów hardsurface do pre-renderowanych cinematików do gier komputerowych samodzielne tworzenie ujęć i sekwencji od layoutu i modelowania, przez tekstury po look development, lighting/comp wsparcie zespołów compo i assetów Wymagane: Maya Arnold Demoreel/Portfolio szeroka znajomość zagadnień 3D kilkuletnie doświadczenie w pracy w zespole VFX Mile widziane: wybitne umiejętności w jednej z dziedzin: hard surface modeling/texturing, look dev, lighting, comp i przynajmniej podstawowe umiejętności w pozostałych znajomość dodatkowych narzędzi: 3ds Max, Nuke, Vray, Substance, Houdini 10+ lat doświadczenia Oferujemy: Od 6 000 do 10 000 netto miesięcznie, w zależności od doświadczenia Roczny kontrakt 20 dni płatnego urlopu Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość pracy przy różnorodnych projektach z pogranicza game dev'u, reklamy i filmu Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Jeśli wolisz wysłać CV i portfolio prosto do nas, potrzebujesz dowiedzieć się więcej lub chcesz tylko się przywitać, pisz na [email protected]. Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”