Jump to content

DeepBlue

Members
  • Content Count

    22
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About DeepBlue

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. RESPONSIBILITIES Develop look to ensure assets are technically correct to create hyper-realistic passes Create shading networks using Maya Creates lighting setups that become reference for shots and sequences in CG animation, pre-rendered game cinematic and VFX shots Work close with CG sup and Art Director to determine the best possible technical and artistic approaches MUST HAVE Maya Redshift or Arnold or VRay Shading or Lighting experience in Arch-Vis, VFX or Postproduction NICE TO HAVE Art background Nuke WE OFFER 20 days of paid vacation per year A modern and friendly studio atmosphere A chance to work with an experienced team of artists and supervisors Artists should enclose a link to an online portfolio or demoreel to their application. Please be informed that we reserve the right to contact only selected applicants. https://www.deep-blue.com/lighting Pamiętaj o załączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Deep Blue sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  2. RESPONSIBILITIES Creating photorealistic environment scenes for pre-rendered game cinematics, CG animation and VFX sequences Handle areas like modeling, texturing, look dev and lighting Work with coplex scenes using photogrammetry scans, vegetation generators and procedural geometry MUST HAVE Maya Redshift Demoreel Teamwork experience in games, VFX or postproduction Ability to work on site in our Warsaw studio NICE TO HAVE Arch-Vis experience Knowledge of other software like 3ds Max, Houdini, Arnold Good all-round 3D knowledge 10+ years exp WE OFFER 20 days of paid vacation per year A modern and friendly studio atmosphere A chance to work with an experienced team of artists and supervisors Artists should enclose a link to an online portfolio or demoreel to their application. Please be informed that we reserve the right to contact only selected applicants. https://www.deep-blue.com/environment Pamiętaj o załączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Deep Blue sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  3. RESPONSIBILITIES Creating photorealistic simulations and FX assets using Houdini and other software for game cinematics and VFX Handle areas like particles, atmospherics, dynamics and smokes, but also the tenacity and creativity to solve problems efficiently Work closely with Lighting and Comp teams MUST HAVE Houdini Demoreel 3 years experience in VFX or postproduction as FX Artist or TD Ability to work on site in our Warsaw studio NICE TO HAVE Knowledge of other CG software like Maya, Arnold, 3ds Max, Nuke Experience in cloth simulation and character FX 10+ years exp WE OFFER 20 days of paid vacation per year A modern and friendly studio atmosphere A chance to work with an experienced team of artists Artists should enclose a link to an online portfolio or demoreel to their application. Please be informed that we reserve the right to contact only selected applicants. https://www.deep-blue.com/fx Pamiętaj o załączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Deep Blue sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  4. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Compositing Artist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: Compositing (full CG shots) Wymagane: Demoreel Nuke Mile widziane: Wybitne zdolności plastyczne Podstawowa znajomość 3D: Maya, Arnold, Redshift, 3ds Max, Houdini, Cinema4D lub inne Oferujemy: Wynagrodzenie od 7 000 do 12 000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu 20 dni płatnego urlopu rocznie Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę Praca tylko na miejscu w Warszawie. Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected] Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  5. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: FX Artist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: FX setup and FX shot work Wymagane: Demoreel Houdini Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Mile widziane: Podstawowa znajomość Maya Podstawowa znajomość Redshift 10 lat doświadczenia Oferujemy: Wynagrodzenie od 7 000 do 12 000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu 20 dni płatnego urlopu rocznie Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę dwudziestoosobowego zespołu Praca tylko na miejscu w Warszawie. Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected] Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  6. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Character Animator na kilutygodniowy kontrakt w naszym studio w Warszawie lub zdalnie. Zadania: Animacja postaci Wymagane: Demoreel Maya Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Mile widziane: Doświadczenie w animacji twarzy Doświadczenie zarówno w animacji keyframe, jak motion capture based 10 lat doświadczenia Oferujemy: Wynagrodzenie od 7 000 do 12 000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Szybki start Możliwość pracy z doświadczonym zespołem i pod okiem wybitnego reżysera animacji Prace przy ciekawym projekcie dla globalnej marki Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę dwudziestoosobowego zespołu Praca na miejscu w Warszawie lub zdalnie. Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected] Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  7. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Lighting Artist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: Lighting Look dev Rendering (full CG shots) Wymagane: Demoreel/Portfolio Maya Redshift/Arnold Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Mile widziane: Wybitne zdolności plastyczne Podstawowe umiejętności compo 10 lat doświadczenia Oferujemy: Wynagrodzenie od 7 000 do 12 000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu 20 dni płatnego urlopu rocznie Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę dwudziestoosobowego zespołu Praca tylko na miejscu w Warszawie. Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected] Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  8. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Compositing Artist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: Compositing (full CG shots) Wymagane: Demoreel Nuke Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Mile widziane: Wybitne zdolności plastyczne Podstawowa znajomość jednego z softów 3D: Maya, Arnold, Redshift, 3ds Max, Houdini, Cinema4D 10 lat doświadczenia Oferujemy: Wynagrodzenie od 7 000 do 12 000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu 20 dni płatnego urlopu rocznie Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę dwudziestoosobowego zespołu Praca tylko na miejscu w Warszawie. Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected] Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  9. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Compositing Artist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: Compositing Roto Tracking Wymagane: Demoreel Nuke PF Track/Mocha Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku Mile widziane: Wybitne zdolności plastyczne Znajomość narzędzi 3D: Maya, Arnold, 3ds Max, Houdini, Cinema4D 10 lat doświadczenia Oferujemy: Wynagrodzenie od 7 000 do 10 000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w złożonych międzynarodowych projektach z obszaru animacji i filmu Długoterminowy kontrakt 20 dni płatnego urlopu rocznie Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu Praca tylko na miejscu w Warszawie. Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Chętnie odpowiemy na pytania pod adresem [email protected] Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  10. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: 3D Generalist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: Tworzenie fotorealistycznych assetów scenografii i assetów hardsurface do pre-renderowanych cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych Wykonywanie jednoosobowo fragmentów projektów lub sekwencji od modelowania, przez tekstury po look development, rendering i kompozycje Wsparcie zespołów Lighting i Assets Wymagane: Demoreel/Portfolio Maya Arnold lub Redshift lub VRay Kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Arch-Vis, Game Devie lub Postprodukcji Mile widziane: wybitne umiejętności w jednej z dziedzin: lighting, look dev, hard surface modeling/texturing, i przynajmniej podstawowe umiejętności w pozostałych Znajomość innych narzędzi: 3ds Max, Nuke, Substance, Houdini, Cinema4D, ZBrush 10 lat doświadczenia Oferujemy: Wynagrodzenie od 6 000 do 8000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w ciekawych, złożonych projektach z obszaru animacji i filmu Długoterminowy kontrakt 20 dni płatnego urlopu Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość pracy przy różnorodnych projektach z pogranicza game dev'u i filmu Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Jeśli wolisz wysłać CV i portfolio prosto do nas, potrzebujesz dowiedzieć się więcej lub chcesz tylko się przywitać, pisz na [email protected] Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  11. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Lighting Artist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: Tworzenie ostatecznego wyglądu ujęć i assetów do pre-renderowanych cinematików do gier komputerowych, reklam i VFX Shadery, oświetlenie i rendering w Arnoldzie Shadery, oświetlenie i rendering w Redshifcie Wymagane: Maya Arnold lub Redshift lub VRay Kilkuletnie doświadczenie w tworzeniu shaderów i oświetlenia w reklamie lub VFX Mile widziane: Wykształcenie plastyczne Nuke Substance Painter Oferujemy: Wynagrodzenie od 6 000 do 8000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w ciekawych, złożonych projektach z obszaru animacji i filmu Długoterminowy kontrakt 20 dni płatnego urlopu Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość pracy przy różnorodnych projektach z pogranicza game dev'u i filmu Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Jeśli wolisz wysłać CV i portfolio prosto do nas, potrzebujesz dowiedzieć się więcej lub chcesz tylko się przywitać, pisz na [email protected] Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  12. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Look Dev Artist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: Tworzenie shader'ów w Maya dla fotorealistycznych assetów do cinematików do gier komputerowych, animacji i sekwencji filmowych efektów specjalnych Tworzenie i edycja istniejących tekstur w Substance Painter, Mari lub innym oprogramowaniu Codzienna współpraca z Art Directorem i Supervisorem Wymagane: Maya Arnold lub Redshift lub VRay Doświadczenie w Look Devie lub Lightingu w postprodukcji lub VFX Mile widziane: Wykształcenie plastyczne Nuke Oferujemy: Wynagrodzenie od 6 000 do 8000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w ciekawych, złożonych projektach z obszaru animacji i filmu Długoterminowy kontrakt 20 dni płatnego urlopu Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość pracy przy różnorodnych projektach z pogranicza game dev'u i filmu Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Jeśli wolisz wysłać CV i portfolio prosto do nas, potrzebujesz dowiedzieć się więcej lub chcesz tylko się przywitać, pisz na [email protected] Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  13. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Previs Artist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: Tworzenie animowanych sekwencji ujęć na podstawie scenariusza, storyboardu i opisu reżysera na potrzeby pre-renderowanych cinematików do gier komputerowych, animacji 3D i sekwencji VFX Tworzenie szkicowej animacji 3D postaci ludzkich, zwierząt, potworów i pojazdów, ze szczególnym naciskiem na animacje kamery Przygotowywanie prostych modeli i efektów specjalnych na potrzeby prepreprodukcji Zaangażowanie w prace koncepcyjną i opowiadanie historii Wymagane: Maya Demoreel 3 lat doświadczenia w VFX, grach lub posprodukcji jako previs artist lub animator postaci Mile widziane: Storyboarding Doświadczenie w pracy z motion capture Wszechstronne doświadczenie w 3D Doświadczenie w montażu Doświadczenie w reżyserii animacji Oferujemy: Wynagrodzenie od 6 000 do 8000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w ciekawych, złożonych projektach z obszaru animacji i filmu Długoterminowy kontrakt 20 dni płatnego urlopu Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość pracy przy różnorodnych projektach z pogranicza game dev'u i filmu Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Jeśli wolisz wysłać CV i portfolio prosto do nas, potrzebujesz dowiedzieć się więcej lub chcesz tylko się przywitać, pisz na [email protected] Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  14. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Animator do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: Animacja postaci w cinematikach do gier komputerowych i w ujęciach VFX zgodnie z wytycznymi reżysera Tworzenie animacji postaci ludzkich, zwierząt, potworów i pojazdów Współpraca kreatywna z reżyserem na etapie preprodukcji, previsu i animacji Wymagane: Maya Demoreel 5 lat doświadczenia w VFX, grach lub posprodukcji jako animator postaci Mile widziane: Motion Builder Doświadczenie w pracy z motion capture Doświadczenie w tworzeniu animatików Oferujemy: Wynagrodzenie od 6 000 do 10 000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w ciekawych, złożonych projektach z obszaru animacji i filmu Długoterminowy kontrakt 20 dni płatnego urlopu Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość pracy przy różnorodnych projektach z pogranicza game dev'u i filmu Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Jeśli wolisz wysłać CV i portfolio prosto do nas, potrzebujesz dowiedzieć się więcej lub chcesz tylko się przywitać, pisz na [email protected] Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
  15. Studio animacji Deep Blue, zajmujące sie produkcją cinematików do gier komputerowych i filmowych efektów specjalnych poszukuje kandydatów na stanowisko: Environment Artist do stałej współpracy w naszym studio w Warszawie. Zadania: Modelowanie fotorealistycznych scenografii na potrzeby pre-renderowanych cinematików do gier komputerowych i sekwencji filmowych Modelowanie, teksturowanie, look dev i oświetlenie własnych assetów Praca na złożonych scenach 3D z uzyciem skanów, generatorów roślinności i proceduralnej geometrii Codzienna współpraca z Art Directorem Wymagane: Maya Arnold lub Redshift lub VRay Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Arch-Vis, Game Devie lub postprodukcji Mile widziane: Znajomość dodatkowego oprogramowania jak: 3ds Max, Houdini, World Builder, Speed Tree, Substance Painter, After Effects, Nuke Wszechstronna znajomość zagadnień 3D 10 lat doświadczenia Oferujemy: Wynagrodzenie od 6 000 do 8000 pln netto miesięcznie w zależności od doświadczenia Udział w ciekawych, złożonych projektach z obszaru animacji i filmu Długoterminowy kontrakt 20 dni płatnego urlopu Możliwość pracy z doświadczonym zespołem weteranów Prace przy ciekawych projektach, opierających się o animacje postaci i fotorealistyczny rendering Możliwość pracy przy różnorodnych projektach z pogranicza game dev'u i filmu Możliwość rozwoju i nauki Przyjazną atmosferę kilkunastoosobowego zespołu Zainteresowane osoby prosimy o wypełnienie formularza na stronie: https://www.deep-blue.com/jobs Jeśli wolisz wysłać CV i portfolio prosto do nas, potrzebujesz dowiedzieć się więcej lub chcesz tylko się przywitać, pisz na [email protected] Więcej informacji znajdziesz na naszym profilu na Facebooku. Pamiętaj o załączeniu klauzuli: “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy