Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Dopiero zaczynam swoją przygodę z 3ds maxem. Skończyłem czytać dział na temat editable mesh i przed przejściem dalej chcę trochę poćwiczyć. Niestety napotkałem problem z renderingiem. Otóż w oknie siatka wygląda dobrze natomiast po wyrenderowaniu znikają niektóre polygony. Nie znam za bardzo przyczyny tego stanu. Czy ktoś mógł by mi pomóc.

1.png

2.png

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

na moje oko masz flip-nięte poligony. w trybie editowania polygonów zaznacz te znikające i użyj opcji flip.

Warto również użyć materiału double sided by wyłapać takie poligony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności