Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Dopiero zaczynam swoją przygodę z 3ds maxem. Skończyłem czytać dział na temat editable mesh i przed przejściem dalej chcę trochę poćwiczyć. Niestety napotkałem problem z renderingiem. Otóż w oknie siatka wygląda dobrze natomiast po wyrenderowaniu znikają niektóre polygony. Nie znam za bardzo przyczyny tego stanu. Czy ktoś mógł by mi pomóc.

1.png

2.png

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

na moje oko masz flip-nięte poligony. w trybie editowania polygonów zaznacz te znikające i użyj opcji flip.

Warto również użyć materiału double sided by wyłapać takie poligony

Napisano
  • Autor

Nie doszedłem do materiałów ale flip rozwiązało mój problem wielkie dzięki za pomoc

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności