Napisano 20 Wrzesień 20186 l Witam. Dopiero zaczynam swoją przygodę z 3ds maxem. Skończyłem czytać dział na temat editable mesh i przed przejściem dalej chcę trochę poćwiczyć. Niestety napotkałem problem z renderingiem. Otóż w oknie siatka wygląda dobrze natomiast po wyrenderowaniu znikają niektóre polygony. Nie znam za bardzo przyczyny tego stanu. Czy ktoś mógł by mi pomóc.
Napisano 20 Wrzesień 20186 l na moje oko masz flip-nięte poligony. w trybie editowania polygonów zaznacz te znikające i użyj opcji flip. Warto również użyć materiału double sided by wyłapać takie poligony
Napisano 20 Wrzesień 20186 l Autor Nie doszedłem do materiałów ale flip rozwiązało mój problem wielkie dzięki za pomoc
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto