Celir Napisano 20 Wrzesień 2018 Napisano 20 Wrzesień 2018 Witam. Dopiero zaczynam swoją przygodę z 3ds maxem. Skończyłem czytać dział na temat editable mesh i przed przejściem dalej chcę trochę poćwiczyć. Niestety napotkałem problem z renderingiem. Otóż w oknie siatka wygląda dobrze natomiast po wyrenderowaniu znikają niektóre polygony. Nie znam za bardzo przyczyny tego stanu. Czy ktoś mógł by mi pomóc.
snizo Napisano 20 Wrzesień 2018 Napisano 20 Wrzesień 2018 na moje oko masz flip-nięte poligony. w trybie editowania polygonów zaznacz te znikające i użyj opcji flip. Warto również użyć materiału double sided by wyłapać takie poligony
Celir Napisano 20 Wrzesień 2018 Autor Napisano 20 Wrzesień 2018 Nie doszedłem do materiałów ale flip rozwiązało mój problem wielkie dzięki za pomoc
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się