Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

,w trakcie pracy kiedy renderuje

albo zapisuje prace wyskakuje komunikat : worning

i zabis który jest zakreślony na niebiesko do czegoś się

odnosi ale niewiem do czeko

-może-

1, błąd w pliku maxa

2.błąd w obiekcie postaci

3. słaby komp (atlon -1,19ghz -128mb-max6)

cała postać zawiera 115,716 faces

pewnie słaby komp ale nic nie wiadomo, pracowałem na obiektach bardziej złorzonych i zsiatkowanych

i komp ciężko pracował ale takie brudy nie wyskakiwały

-czy ktoś może zna sie na tym -

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

z tego drugiego okienka to wychodzi na to że max próbuje odwołać się do pamięci niedostepnej dla tej aplikacji albo winda nie może odczytać danych z tego adresu i mówi:

>. nie wiem czy to jest wina softu czy hardware'u ale może spróbuj przeintsalować maxa albo nawet winde (mi to czasem pomaga).

a jeśli chodzi o pierwszy to widzę, że jest tu plik jaggio.cpp co jest plikiem źródłowym napisanym w języku C++. co to jest?? czy napisałeś własny plugin i próbujesz renderować na samym kodzie źródłowym bez kompilacji??

pzdr

Napisano

czy ten drugi problem pojawia sie też na innych programach, spróbuj zapchać całą pamieć, żeby z swapa korzystał, jeżeli znów się pojawi taki komunikat to pamięci są winne

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności