Napisano 9 Listopad 200420 l ,w trakcie pracy kiedy renderuje albo zapisuje prace wyskakuje komunikat : worning i zabis który jest zakreślony na niebiesko do czegoś się odnosi ale niewiem do czeko -może- 1, błąd w pliku maxa 2.błąd w obiekcie postaci 3. słaby komp (atlon -1,19ghz -128mb-max6) cała postać zawiera 115,716 faces pewnie słaby komp ale nic nie wiadomo, pracowałem na obiektach bardziej złorzonych i zsiatkowanych i komp ciężko pracował ale takie brudy nie wyskakiwały -czy ktoś może zna sie na tym -
Napisano 9 Listopad 200420 l z tego drugiego okienka to wychodzi na to że max próbuje odwołać się do pamięci niedostepnej dla tej aplikacji albo winda nie może odczytać danych z tego adresu i mówi: >. nie wiem czy to jest wina softu czy hardware'u ale może spróbuj przeintsalować maxa albo nawet winde (mi to czasem pomaga). a jeśli chodzi o pierwszy to widzę, że jest tu plik jaggio.cpp co jest plikiem źródłowym napisanym w języku C++. co to jest?? czy napisałeś własny plugin i próbujesz renderować na samym kodzie źródłowym bez kompilacji?? pzdr
Napisano 9 Listopad 200420 l czy ten drugi problem pojawia sie też na innych programach, spróbuj zapchać całą pamieć, żeby z swapa korzystał, jeżeli znów się pojawi taki komunikat to pamięci są winne
Napisano 9 Listopad 200420 l moim zdaniem tez to moga byc pamieci:( sprawdz je jakims programem pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto