Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

Zabawa w wosk tym razem. W środku refka, z lewej render jaki udało mi się uzyskać przy ustawieniach jak na screenshocie, nie pasowało mi to że na renderze mam czarne cienie a na refce są brązowe. Z prawej ten sam shader tylko światło ma ustawiony czerwony cień. Pytanie:

Jak uzyskać brązowe cienie na wosku bez "oszukiwania" światłem?

(mam nadzieję że nie trzeba mieszać do tego Transmission bo już próbowałem i strasznie wydłuża to czasy renderingu)

 

pozdr.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

jest lepiej niż było ale dalej mam czarne cienie na figurce a na refce są ciepłe brązowe, staje na rzęsach i nie wiem jak to ustawić

Edytowane przez kingwins

Napisano

a brałeś pod uwagę, że figurka ma inny wolumen?

Mam na myśli, że nie znajdziesz w niej takich małych elementów jak np. palce u dłoni i to założenie, że powinny mieć tą samą skalę mimo różnego poziomu detali, psuje Tobie zabawę.

Napisano
  • Autor
a brałeś pod uwagę, że figurka ma inny wolumen?

Mam na myśli, że nie znajdziesz w niej takich małych elementów jak np. palce u dłoni i to założenie, że powinny mieć tą samą skalę mimo różnego poziomu detali, psuje Tobie zabawę.

 

Tak, myślałem o tym, ale cokolik aniołka nie ma żadnych małych elementów i powinien się cieniować tak jak podstawa Żyda. Znalazłem inne refki gdzie niektóre figurki mają takie cienie jak mój render (słonik po lewej na dole) ale inne mają cieplejsze i to mnie denerwuje :(

 

figurki-woskowe.jpg

 

na oficjalnej stronie Arnolda jest shader którego potrzebuję, całość jest żółta a światło rozproszone w obiekcie staje się czerwone, niestety nie podali jak to ustawić

 

sss_color_Potato.jpeg?version=3&modificationDate=1518598478000&api=v2

Edytowane przez kingwins

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności