Napisano 4 Październik 20186 l Witam, Zabawa w wosk tym razem. W środku refka, z lewej render jaki udało mi się uzyskać przy ustawieniach jak na screenshocie, nie pasowało mi to że na renderze mam czarne cienie a na refce są brązowe. Z prawej ten sam shader tylko światło ma ustawiony czerwony cień. Pytanie: Jak uzyskać brązowe cienie na wosku bez "oszukiwania" światłem? (mam nadzieję że nie trzeba mieszać do tego Transmission bo już próbowałem i strasznie wydłuża to czasy renderingu) pozdr.
Napisano 6 Październik 20186 l Autor jest lepiej niż było ale dalej mam czarne cienie na figurce a na refce są ciepłe brązowe, staje na rzęsach i nie wiem jak to ustawić Edytowane 6 Październik 20186 l przez kingwins
Napisano 6 Październik 20186 l a brałeś pod uwagę, że figurka ma inny wolumen? Mam na myśli, że nie znajdziesz w niej takich małych elementów jak np. palce u dłoni i to założenie, że powinny mieć tą samą skalę mimo różnego poziomu detali, psuje Tobie zabawę.
Napisano 6 Październik 20186 l Autor a brałeś pod uwagę, że figurka ma inny wolumen? Mam na myśli, że nie znajdziesz w niej takich małych elementów jak np. palce u dłoni i to założenie, że powinny mieć tą samą skalę mimo różnego poziomu detali, psuje Tobie zabawę. Tak, myślałem o tym, ale cokolik aniołka nie ma żadnych małych elementów i powinien się cieniować tak jak podstawa Żyda. Znalazłem inne refki gdzie niektóre figurki mają takie cienie jak mój render (słonik po lewej na dole) ale inne mają cieplejsze i to mnie denerwuje :( na oficjalnej stronie Arnolda jest shader którego potrzebuję, całość jest żółta a światło rozproszone w obiekcie staje się czerwone, niestety nie podali jak to ustawić Edytowane 7 Październik 20186 l przez kingwins
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto