Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Dzień dobry

Mam następujący problem.

Stworzyłam model 3d - o nieregularnym kształcie.

Przepołowiłam go na pół i potrzebuje dorobić w nim ściankę - margines. Tak by jak złożę oba elementy ta ścianką wchodziła do środka. Chodzi o to że model ma się później poruszać i zamiast dziury ma być widoczny ten margines.

Mam na następujący problem:

Gdy kopiuję sobie polygon i przesuwam go do góry to tworzy mi się miedzy jedną ścianką a drugą szpara. Nie wiem jak połączyć vertexy ze sobą tak by się stykały, ale bez łączenia ich w jedno. Rozciąganie nie wchodzi w grę.

Tylko proszę do mnie pisać prostym językiem bo w 3d jestem nowa....

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Pisząc najprościej: poćwicz trochę modelowanie, by zrozumieć działanie obiektów i ich specyfikę. Brzmi jak problem kogoś, kto nie do końca jeszcze jest płynny w 3D.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności