Zguba Napisano 6 Grudzień 2018 Napisano 6 Grudzień 2018 Dzień dobry Mam następujący problem. Stworzyłam model 3d - o nieregularnym kształcie. Przepołowiłam go na pół i potrzebuje dorobić w nim ściankę - margines. Tak by jak złożę oba elementy ta ścianką wchodziła do środka. Chodzi o to że model ma się później poruszać i zamiast dziury ma być widoczny ten margines. Mam na następujący problem: Gdy kopiuję sobie polygon i przesuwam go do góry to tworzy mi się miedzy jedną ścianką a drugą szpara. Nie wiem jak połączyć vertexy ze sobą tak by się stykały, ale bez łączenia ich w jedno. Rozciąganie nie wchodzi w grę. Tylko proszę do mnie pisać prostym językiem bo w 3d jestem nowa....
olaf Napisano 6 Grudzień 2018 Napisano 6 Grudzień 2018 Pisząc najprościej: poćwicz trochę modelowanie, by zrozumieć działanie obiektów i ich specyfikę. Brzmi jak problem kogoś, kto nie do końca jeszcze jest płynny w 3D.
Rekomendowane odpowiedzi