Napisano 17 Marzec 20196 l Witam Was, po dłuższej przerwie powracam do pracy w 3dsMax i V-Ray i napotykam taki problem przy renderowaniu, podpowiedzcie proszę które ustawienia odpowiadają za taki konkretnie problem z "pixelozą" czarnymi i białymi pixelami przy wysokich ustawieniach renderu, gdzie szukać rozwiązania, będę mega wdzięczna bo utknęłam.. ;)
Napisano 18 Marzec 20196 l Autor Ok, z powyższym poradziłam sobie zmieniając ustawienia color mapping, także już jest ok, natomiast mam kolejną zagwostkę może tym razem ktoś podpowie:) Nie wyświetla mi się kanał alpha za oknem, w materiale szkła w Refract Affect channels mam zaznaczone Color + alpha, przy zapisywaniu renderu zaznaczam store alpha channel, mimo to przy obróbce w PS nie ma osobnej warstwy alpha chanel w oknach tak żeby podłożyć pod to widok (dziwne bo na piekarniku jest... dlaczego zatem nie wycina mi tego w oknach??) pewnie to jakaś pierdoła, ale bardzo chciałabym znać powód :) heeelp!
Napisano 19 Marzec 20196 l Autor Halo ludki, pomóżcie z tym kanałem alpha, na pewno to wiecie nooo ;)
Napisano 20 Marzec 20196 l usuń szybę w oknie i zapisuj z kanalem alpha albo sobie wyrenderuj maske na szybę i w Photoshopie sklejaj widok za oknem
Napisano 21 Marzec 20196 l Autor Dzięki za odpowiedź, niestety nie w tym rzecz...nie wiem właśnie gdzie tkwi błąd gdyż nigdy wcześniej nic takiego mi sie nie działo, kanał alpha się renderował bez problemu, usunięcie szyby nie jest tu rozwiązaniem - kanału alpha wciąż brak, a renderowanie maski na szybę też nie rozwiązuje problemu, bo w innych ujęciach za szybą mam jeszcze inne elementy których wycinanie w photoshopie stwarza nieco wiecej problemu...chciałabym żeby mi standardowo wycieło kanał alpha jako samo tło a tak sie nie dzieje...pozostaje wycinać ręcznie w photoshopie skoro nic nie pomaga...
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto