Kulki Napisano 10 Listopad 2004 Napisano 10 Listopad 2004 problem jest taki: wgrywam sobie do Deep Painta model twarzy, ktorej przedtem przypisalem mapowanie za pomoca UNWRAP-UVW > FLATTEN MAPING... - gdy juz w DEEP PAINT rysuje soboe w kanale DIFFUSSE[C] po wylaczeniu projection mode - wszystko wyglada pieknie. - natomiast gdy rysuje w kanale BUMP po wylaczeniu projection mode - znieklsztalca to co narysowalem. rysuje po tym samym obiekcie, tak samo mapowanym, roznica to tylko kanal, po ktorym sobie maze! ktos wie skad te znieksztalcenia?
Kulki Napisano 10 Listopad 2004 Autor Napisano 10 Listopad 2004 sam sobie odpowiadam!trzeba mapie bumpa dowalic baaardzo duza rozdielczisc!
Kulki Napisano 12 Listopad 2004 Autor Napisano 12 Listopad 2004 male sprostowane niestety dalej kaszana!!! dodam jeszczem, ze mapa BUMPa ma ta sama rozdzielczosc jak mapa diffuse oraz, ze z innymi obiektami jest ten sam problem. przy UVW przypisywanym deepUV jest troche lepiej. deep pain jest w werscji 2.1 deep UV w wersji 1.2 i ja juz nie wiem czy czegos jeszcze nie odchaczylem, czy moze cos nie tak z programai? ps: zalaczone obrazki pokazuja obiekt z przypisanym UVW w deepUV (automatic). i jeszcze... w najgorszym razie bede rysowal w kanale diffuse a potem wloze go do BUMPa w maxie ale lepiej by bylo... 1.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się