Kulki Posted November 10, 2004 Posted November 10, 2004 problem jest taki: wgrywam sobie do Deep Painta model twarzy, ktorej przedtem przypisalem mapowanie za pomoca UNWRAP-UVW > FLATTEN MAPING... - gdy juz w DEEP PAINT rysuje soboe w kanale DIFFUSSE[C] po wylaczeniu projection mode - wszystko wyglada pieknie. - natomiast gdy rysuje w kanale BUMP po wylaczeniu projection mode - znieklsztalca to co narysowalem. rysuje po tym samym obiekcie, tak samo mapowanym, roznica to tylko kanal, po ktorym sobie maze! ktos wie skad te znieksztalcenia?
Kulki Posted November 10, 2004 Author Posted November 10, 2004 sam sobie odpowiadam!trzeba mapie bumpa dowalic baaardzo duza rozdielczisc!
Kulki Posted November 12, 2004 Author Posted November 12, 2004 male sprostowane niestety dalej kaszana!!! dodam jeszczem, ze mapa BUMPa ma ta sama rozdzielczosc jak mapa diffuse oraz, ze z innymi obiektami jest ten sam problem. przy UVW przypisywanym deepUV jest troche lepiej. deep pain jest w werscji 2.1 deep UV w wersji 1.2 i ja juz nie wiem czy czegos jeszcze nie odchaczylem, czy moze cos nie tak z programai? ps: zalaczone obrazki pokazuja obiekt z przypisanym UVW w deepUV (automatic). i jeszcze... w najgorszym razie bede rysowal w kanale diffuse a potem wloze go do BUMPa w maxie ale lepiej by bylo... 1.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now