Jump to content

Recommended Posts

Posted

problem jest taki:

wgrywam sobie do Deep Painta model twarzy, ktorej przedtem przypisalem mapowanie za pomoca UNWRAP-UVW > FLATTEN MAPING...

- gdy juz w DEEP PAINT rysuje soboe w kanale DIFFUSSE[C] po wylaczeniu projection mode - wszystko wyglada pieknie.

- natomiast gdy rysuje w kanale BUMP po wylaczeniu projection mode - znieklsztalca to co narysowalem.

rysuje po tym samym obiekcie, tak samo mapowanym, roznica to tylko kanal, po ktorym sobie maze! ktos wie skad te znieksztalcenia?

  • Replies 3
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

male sprostowane niestety dalej kaszana!!!

dodam jeszczem, ze mapa BUMPa ma ta sama rozdzielczosc jak mapa diffuse oraz, ze z innymi obiektami jest ten sam problem. przy UVW przypisywanym deepUV jest troche lepiej.

deep pain jest w werscji 2.1

deep UV w wersji 1.2

 

i ja juz nie wiem czy czegos jeszcze nie odchaczylem, czy moze cos nie tak z programai?

 

ps: zalaczone obrazki pokazuja obiekt z przypisanym UVW w deepUV (automatic).

 

i jeszcze... w najgorszym razie bede rysowal w kanale diffuse a potem wloze go do BUMPa w maxie ale lepiej by bylo...

 

1.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now



×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy