Napisano 10 Listopad 200420 l problem jest taki: wgrywam sobie do Deep Painta model twarzy, ktorej przedtem przypisalem mapowanie za pomoca UNWRAP-UVW > FLATTEN MAPING... - gdy juz w DEEP PAINT rysuje soboe w kanale DIFFUSSE[C] po wylaczeniu projection mode - wszystko wyglada pieknie. - natomiast gdy rysuje w kanale BUMP po wylaczeniu projection mode - znieklsztalca to co narysowalem. rysuje po tym samym obiekcie, tak samo mapowanym, roznica to tylko kanal, po ktorym sobie maze! ktos wie skad te znieksztalcenia?
Napisano 10 Listopad 200420 l Autor sam sobie odpowiadam!trzeba mapie bumpa dowalic baaardzo duza rozdielczisc!
Napisano 12 Listopad 200420 l Autor male sprostowane niestety dalej kaszana!!! dodam jeszczem, ze mapa BUMPa ma ta sama rozdzielczosc jak mapa diffuse oraz, ze z innymi obiektami jest ten sam problem. przy UVW przypisywanym deepUV jest troche lepiej. deep pain jest w werscji 2.1 deep UV w wersji 1.2 i ja juz nie wiem czy czegos jeszcze nie odchaczylem, czy moze cos nie tak z programai? ps: zalaczone obrazki pokazuja obiekt z przypisanym UVW w deepUV (automatic). i jeszcze... w najgorszym razie bede rysowal w kanale diffuse a potem wloze go do BUMPa w maxie ale lepiej by bylo... 1.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto