Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

problem jest taki:

wgrywam sobie do Deep Painta model twarzy, ktorej przedtem przypisalem mapowanie za pomoca UNWRAP-UVW > FLATTEN MAPING...

- gdy juz w DEEP PAINT rysuje soboe w kanale DIFFUSSE[C] po wylaczeniu projection mode - wszystko wyglada pieknie.

- natomiast gdy rysuje w kanale BUMP po wylaczeniu projection mode - znieklsztalca to co narysowalem.

rysuje po tym samym obiekcie, tak samo mapowanym, roznica to tylko kanal, po ktorym sobie maze! ktos wie skad te znieksztalcenia?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 943
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

sam sobie odpowiadam!trzeba mapie bumpa dowalic baaardzo duza rozdielczisc!

Napisano
  • Autor

male sprostowane niestety dalej kaszana!!!

dodam jeszczem, ze mapa BUMPa ma ta sama rozdzielczosc jak mapa diffuse oraz, ze z innymi obiektami jest ten sam problem. przy UVW przypisywanym deepUV jest troche lepiej.

deep pain jest w werscji 2.1

deep UV w wersji 1.2

 

i ja juz nie wiem czy czegos jeszcze nie odchaczylem, czy moze cos nie tak z programai?

 

ps: zalaczone obrazki pokazuja obiekt z przypisanym UVW w deepUV (automatic).

 

i jeszcze... w najgorszym razie bede rysowal w kanale diffuse a potem wloze go do BUMPa w maxie ale lepiej by bylo...

 

1.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności