witjah Napisano 22 Marzec 2019 Napisano 22 Marzec 2019 czesc Mam swój model ze szkieletem zrobionym jakis czas temu. Teraz chce podpiąć animacje z .bip (stockowy turbosquid) robie match orientation, a model szaleje. Kręci się nie po tej ośce, ofssetnięty 90 stopni w przeróżne strony. Wydaje mi się że chodzi o niespasowane pivoty w obu szkieletach. Czy ktoś wie jak ogarnąć ten problem ?
szymonique Napisano 22 Marzec 2019 Napisano 22 Marzec 2019 Hej, w jakim programie to robisz? Ja miałam podobny problem z retargetowaniem w Motion Builderze, z tym że korzystałam z nagrania z Mixamo. Nie mam pojęcia, czy na coś Ci się to przyda, ale w moim przypadku pomogło rozwiązane z forum: https://imgur.com/uLmWdw7
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się