Shogun 3D Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 Może tym razem nam tutaj nikt nie będzie właził i pytał jak włączyć gizmo skalowania...?
mkeruj Napisano 25 Maj 2009 Napisano 25 Maj 2009 No to ja pierwszy: Jak renderujemy ciasne pomieszczenie i jest problem z "waleniem się" ścian albo zakrzywianiem perspektywy, warto użyć "clipping" w kamerze fizycznej vraya. Wystawiamy kamerę za ścianę, jako near ustawiamy odległość minimalnie większą niż od kamery do ściany i kamera renderuje to co jest dalej (za ścianą). W ten sam sposób "rzuty" z góry - wtedy "obcinamy" sufit, nie tracąc wcześniej ustawionego oświetlenia PZDR mkeruj
KoMic Napisano 20 Czerwiec 2009 Autor Napisano 20 Czerwiec 2009 mam takie pytanko. jak wlaczyc w maxie skalowanie?
Rekomendowane odpowiedzi