Shogun 3D Napisano 21 Maj 2009 Share Napisano 21 Maj 2009 Może tym razem nam tutaj nikt nie będzie właził i pytał jak włączyć gizmo skalowania...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 No to ja pierwszy: Jak renderujemy ciasne pomieszczenie i jest problem z "waleniem się" ścian albo zakrzywianiem perspektywy, warto użyć "clipping" w kamerze fizycznej vraya. Wystawiamy kamerę za ścianę, jako near ustawiamy odległość minimalnie większą niż od kamery do ściany i kamera renderuje to co jest dalej (za ścianą). W ten sam sposób "rzuty" z góry - wtedy "obcinamy" sufit, nie tracąc wcześniej ustawionego oświetlenia PZDR mkeruj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KoMic Napisano 20 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 20 Czerwiec 2009 mam takie pytanko. jak wlaczyc w maxie skalowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi