Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

www.pyhon.org jako sam python.

 

Edytor pod windowsa:

http://sourceforge.net/projects/pywin32/

W tym chyba jest całkiem fajny help. Poza tym przykłady z motionbuilera to podstawa jak używać. Ja sie uczyłem to nawet za bardzo przykładów nie było. Teraz to już spoko.

Aha trzeba mieć podstawy programowania obiektowego jak sie nie wie, to dużo trudniej jest. Także tutoriale do samego pythona warto przerobić.

 

Do czego python w motionbuilderze?

 

Patrze na skrypty które napisałem i co robią:

 

Automatyczne tworzenie constraintów dla wielu obiektów. To przy bardziej skomplikowanych rigach sie przydaje.

Podpięte przepinanie take pod klawisze.

Dużo skryptów zmieniające nazwy, czy to takeów, czy modeli. Różne konfiguracje, np. nadawanie tagów do nazw i usuwanie. Przyspiesza prace z take.

Proste eksportery, np. wypluwające dane ze story. Teraz już nie używane.

Batchowy rendering.

Napisano

Ogólnie rzadko używam do rigowania, przez to, że można sobie wimportowywać contrainty z innych scen. Także tylko robienie jakiś bardzo skomplikowanych struktur idzie skryptowo.

 

Ograniczenie do 1000 znaków ? Oj.

 

Tu sie dość dużo dzieje jeśli chodzi o pythona:

http://www.the-area.com/forum/autodesk-motionbuilder/python

 

Był też webinar. Mam to gdzieś ściągnięte. Ale nie pamiętam, czy to publiczne było.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności