Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czy ktoś z Was importował filmy w postaci plików IFL do 3ds maxa?

Bardzo mocno spowolniło mi to viewport. Opisuje poniżej szczegóły.

 

Potrzebuję pokazać w animacji kilka (~około 10) ekranów wyświetlających różne filmy.

Filmy rozbiłem na klatki przez maxowy RAM player i za pomocą managera IFL stworzyłem pliki .ifl, które podczytują poszczególne klatki podczas odtwarzania animacji.

Klatki są zapisane w JPG i PNG - maksymalna rozdzielczość fullHD.

Dzięki takiemu rozwiązaniu wykluczamy, że 3ds max będzie miał problem z kodekiem importowanego wideo.

Taki plik wstawiamy jako bitmapa do kanału diffuse w materiale i ruszając suwakiem animacji powinniśmy widzieć przeskakujący film.

 

Mój problem polega na tym, że viewport bardzo mocno spowolnił - w zasadzie nie można płynnie poruszać suwakiem.

Dodam, że po ukryciu elementów z wideo, viewport nadal się zacina.

Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł jak zooptymalizować wyświetlanie takich filmów w viewporcie?

 

Pracuje na:

Max 2015 Design + Vray, 2x Xeon i GTX 980

 

  • Wyświetleń 558
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności