Napisano 18 Październik 20195 l Czy ktoś z Was importował filmy w postaci plików IFL do 3ds maxa? Bardzo mocno spowolniło mi to viewport. Opisuje poniżej szczegóły. Potrzebuję pokazać w animacji kilka (~około 10) ekranów wyświetlających różne filmy. Filmy rozbiłem na klatki przez maxowy RAM player i za pomocą managera IFL stworzyłem pliki .ifl, które podczytują poszczególne klatki podczas odtwarzania animacji. Klatki są zapisane w JPG i PNG - maksymalna rozdzielczość fullHD. Dzięki takiemu rozwiązaniu wykluczamy, że 3ds max będzie miał problem z kodekiem importowanego wideo. Taki plik wstawiamy jako bitmapa do kanału diffuse w materiale i ruszając suwakiem animacji powinniśmy widzieć przeskakujący film. Mój problem polega na tym, że viewport bardzo mocno spowolnił - w zasadzie nie można płynnie poruszać suwakiem. Dodam, że po ukryciu elementów z wideo, viewport nadal się zacina. Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł jak zooptymalizować wyświetlanie takich filmów w viewporcie? Pracuje na: Max 2015 Design + Vray, 2x Xeon i GTX 980
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto