Skocz do zawartości

Spowolnienie viewportu przy plikach IFL (klatki filmu jako tekstura)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy ktoś z Was importował filmy w postaci plików IFL do 3ds maxa?

Bardzo mocno spowolniło mi to viewport. Opisuje poniżej szczegóły.

 

Potrzebuję pokazać w animacji kilka (~około 10) ekranów wyświetlających różne filmy.

Filmy rozbiłem na klatki przez maxowy RAM player i za pomocą managera IFL stworzyłem pliki .ifl, które podczytują poszczególne klatki podczas odtwarzania animacji.

Klatki są zapisane w JPG i PNG - maksymalna rozdzielczość fullHD.

Dzięki takiemu rozwiązaniu wykluczamy, że 3ds max będzie miał problem z kodekiem importowanego wideo.

Taki plik wstawiamy jako bitmapa do kanału diffuse w materiale i ruszając suwakiem animacji powinniśmy widzieć przeskakujący film.

 

Mój problem polega na tym, że viewport bardzo mocno spowolnił - w zasadzie nie można płynnie poruszać suwakiem.

Dodam, że po ukryciu elementów z wideo, viewport nadal się zacina.

Czy ktoś z Was ma jakiś pomysł jak zooptymalizować wyświetlanie takich filmów w viewporcie?

 

Pracuje na:

Max 2015 Design + Vray, 2x Xeon i GTX 980

 

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności