Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć wszystkim!

 

Odkopałem stary model, który kiedyś zacząłem robić i postanowiłem go skończyć.

 

Dodałem trochę szczegółów i chciałbym się dowiedzieć, w którym kierunku poszlibyście Wy. Będę oczywiście poprawiał elementy z LowPoly do High i wygładzał, ale co najbardziej rzuca się w oczy (Oprócz wszystkiego :D) i na czym się skupić na pewno do poprawy w nim?

 

 

Cam1.jpg

Cam2.jpg

Cam3.jpg

  • Like 1
Napisano

Wracam po małych poprawkach. 

Poprawiłem parę elementów, kilka wymodelowałem na nowo i zacząłem teskturowanie (Substance Painter).

Nie jestem zadowolony z wyników za bardzo, bo chcę osiągnąć bardziej realistyczny efekt, ale w Substance to moja pierwsza przygoda i nie wiem jeszcze, ile mogę wycisnąć z map w nim i w jaki sposób. Działa ktoś może w substance, ale może mi podpowiedzieć jak wygląda jego Workflow z tym, bo export każdego elementu i zabawa z nim to katorga dla mnie :O.

No i oczywiście wskazówki, co poprawić i w którym kierunku iść dalej 🙂

 

 

Render1.jpg

Render2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności