chmielus Napisano 9 Grudzień 2019 Napisano 9 Grudzień 2019 Cześć wszystkim! Odkopałem stary model, który kiedyś zacząłem robić i postanowiłem go skończyć. Dodałem trochę szczegółów i chciałbym się dowiedzieć, w którym kierunku poszlibyście Wy. Będę oczywiście poprawiał elementy z LowPoly do High i wygładzał, ale co najbardziej rzuca się w oczy (Oprócz wszystkiego :D) i na czym się skupić na pewno do poprawy w nim? 1
chmielus Napisano 15 Grudzień 2019 Autor Napisano 15 Grudzień 2019 Wracam po małych poprawkach. Poprawiłem parę elementów, kilka wymodelowałem na nowo i zacząłem teskturowanie (Substance Painter). Nie jestem zadowolony z wyników za bardzo, bo chcę osiągnąć bardziej realistyczny efekt, ale w Substance to moja pierwsza przygoda i nie wiem jeszcze, ile mogę wycisnąć z map w nim i w jaki sposób. Działa ktoś może w substance, ale może mi podpowiedzieć jak wygląda jego Workflow z tym, bo export każdego elementu i zabawa z nim to katorga dla mnie :O. No i oczywiście wskazówki, co poprawić i w którym kierunku iść dalej 🙂
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się