Napisano 9 Grudzień 20195 l Cześć wszystkim! Odkopałem stary model, który kiedyś zacząłem robić i postanowiłem go skończyć. Dodałem trochę szczegółów i chciałbym się dowiedzieć, w którym kierunku poszlibyście Wy. Będę oczywiście poprawiał elementy z LowPoly do High i wygładzał, ale co najbardziej rzuca się w oczy (Oprócz wszystkiego :D) i na czym się skupić na pewno do poprawy w nim?
Napisano 15 Grudzień 20195 l Autor Wracam po małych poprawkach. Poprawiłem parę elementów, kilka wymodelowałem na nowo i zacząłem teskturowanie (Substance Painter). Nie jestem zadowolony z wyników za bardzo, bo chcę osiągnąć bardziej realistyczny efekt, ale w Substance to moja pierwsza przygoda i nie wiem jeszcze, ile mogę wycisnąć z map w nim i w jaki sposób. Działa ktoś może w substance, ale może mi podpowiedzieć jak wygląda jego Workflow z tym, bo export każdego elementu i zabawa z nim to katorga dla mnie :O. No i oczywiście wskazówki, co poprawić i w którym kierunku iść dalej 🙂
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto