Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Cześć wszystkim!

 

Odkopałem stary model, który kiedyś zacząłem robić i postanowiłem go skończyć.

 

Dodałem trochę szczegółów i chciałbym się dowiedzieć, w którym kierunku poszlibyście Wy. Będę oczywiście poprawiał elementy z LowPoly do High i wygładzał, ale co najbardziej rzuca się w oczy (Oprócz wszystkiego :D) i na czym się skupić na pewno do poprawy w nim?

 

 

Cam1.jpg

Cam2.jpg

Cam3.jpg

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Posted Images

Napisano
  • Autor

Wracam po małych poprawkach. 

Poprawiłem parę elementów, kilka wymodelowałem na nowo i zacząłem teskturowanie (Substance Painter).

Nie jestem zadowolony z wyników za bardzo, bo chcę osiągnąć bardziej realistyczny efekt, ale w Substance to moja pierwsza przygoda i nie wiem jeszcze, ile mogę wycisnąć z map w nim i w jaki sposób. Działa ktoś może w substance, ale może mi podpowiedzieć jak wygląda jego Workflow z tym, bo export każdego elementu i zabawa z nim to katorga dla mnie :O.

No i oczywiście wskazówki, co poprawić i w którym kierunku iść dalej 🙂

 

 

Render1.jpg

Render2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności