glukoz Napisano 10 Marzec 2020 Napisano 10 Marzec 2020 Cześć! Po okresie intensywnych prac nasz UV packer jest już dostępny jako plugin do 3ds Max :) W dużym skrócie: podstawowy algorytm został napisany w C++ i działa wielowątkowo, stąd też pakowanie na CPU jest bardzo szybkie samo w sobie, natomiast plugin potrafi również pakować na kartach GPU wspierających Cudę - wtedy uzyskujemy wydajność kosmiczną ;) Te cechy, w połączeniu z opcją heurystycznego poszukiwania najlepszego upakowania (w trakcie, którego plugin korzysta z CPU oraz wszystkich GPU w systemie jednocześnie), pozwalają nam w parę sekund uzyskać wynik, do którego często dochodzilibyśmy w parę godzin, pakując UV mapę ręcznie :) Oprócz tego plugin posiada wiele innych, ciekawych ficzerów. Z większością można się zaznajomić oglądając film: https://www.youtube.com/watch?v=_sw_9ojKUYI Więcej info o pluginie: https://glukoz.dev/uvp/3ds-max/ Darmowa wersja demo: https://glukoz.dev/uvp/downloads/ 2
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się