Skocz do zawartości

[3ds Max] UVPackmaster plugin dla 3ds Max (wielowątkowe pakowanie UV map na CPU/GPU)


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć!

Po okresie intensywnych prac nasz UV packer jest już dostępny jako plugin do 3ds Max :)

W dużym skrócie: podstawowy algorytm został napisany w C++ i działa wielowątkowo, stąd też pakowanie na CPU jest bardzo szybkie samo w sobie, natomiast plugin potrafi również pakować na kartach GPU wspierających Cudę - wtedy uzyskujemy wydajność kosmiczną ;) Te cechy, w połączeniu z opcją heurystycznego poszukiwania najlepszego upakowania (w trakcie, którego plugin korzysta z CPU oraz wszystkich GPU w systemie jednocześnie), pozwalają nam w parę sekund uzyskać wynik, do którego często dochodzilibyśmy w parę godzin, pakując UV mapę ręcznie :)

Oprócz tego plugin posiada wiele innych, ciekawych ficzerów. Z większością można się zaznajomić oglądając film: https://www.youtube.com/watch?v=_sw_9ojKUYI

Więcej info o pluginie: https://glukoz.dev/uvp/3ds-max/

Darmowa wersja demo: https://glukoz.dev/uvp/downloads/

  • Like 2

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności