Napisano 10 Marzec 20205 l Cześć! Po okresie intensywnych prac nasz UV packer jest już dostępny jako plugin do 3ds Max :) W dużym skrócie: podstawowy algorytm został napisany w C++ i działa wielowątkowo, stąd też pakowanie na CPU jest bardzo szybkie samo w sobie, natomiast plugin potrafi również pakować na kartach GPU wspierających Cudę - wtedy uzyskujemy wydajność kosmiczną ;) Te cechy, w połączeniu z opcją heurystycznego poszukiwania najlepszego upakowania (w trakcie, którego plugin korzysta z CPU oraz wszystkich GPU w systemie jednocześnie), pozwalają nam w parę sekund uzyskać wynik, do którego często dochodzilibyśmy w parę godzin, pakując UV mapę ręcznie :) Oprócz tego plugin posiada wiele innych, ciekawych ficzerów. Z większością można się zaznajomić oglądając film: https://www.youtube.com/watch?v=_sw_9ojKUYI Więcej info o pluginie: https://glukoz.dev/uvp/3ds-max/ Darmowa wersja demo: https://glukoz.dev/uvp/downloads/
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto