Griffin5 Napisano 1 Kwiecień 2020 Napisano 1 Kwiecień 2020 Cześć, Zadam pytanie początkującej osoby, bo niestety nie znalazłem odpowiedzi w google. Otóż mam stworzone kilka różnych modeli na osobnych plikach w Blenderze. Chciałbym sprawdzić swoje siły w animacji, tylko czy da się otworzyć te wszystkie modele w jednym pliku? Nie chcę na nowo modelować tego samego, więc to bardzo by mi pomogło. Udało mi się jedynie wyczytać, że mógłbym przekonwerować blenderowskie pliki do UE i tam np spróbować animacji. Jednak z interfejsem blendera jestem już trochę zaznajomiony i chciałbym dalej uczyć się tego programu. Z góry dzięki za pomoc.
EthicallyChallenged Napisano 1 Kwiecień 2020 Napisano 1 Kwiecień 2020 File > append, potem znajdź plik .blend zawierający model który chcesz otworzyć. Potem wybierasz co chcesz dodać, mogą to być modele (object), materiały i inne blenderowe dane. 1
ozogonkiem Napisano 1 Kwiecień 2020 Napisano 1 Kwiecień 2020 Cześć, jak nie masz porobionych żadnych dziwnych zależności to zwykłe kopiowanie Ctrl+C, Ctrl+V daje radę pomiędzy plikami blenderowymi 😉 W ten sposób kopiuje Ci też materiały, jakieś systemy cząsteczkowe, itp. Jak masz jakieś kompletne rigi, czy constrainty, to zapakuj to wszystko do jakiejś nadrzędnej kolekcji i wybierz z górnej belki File->Append... Tam wybierz plik który chcesz dołączyć do swojej sceny, a w nim wybierz kolekcję, która Cię interesuje.
Griffin5 Napisano 2 Kwiecień 2020 Autor Napisano 2 Kwiecień 2020 Cześć, Dzięki wielkie za pomoc! Teraz wszystko działa :) Nie wpadłem na to aby spróbować zrobić najzwyklejsze CTRL+C i CTRL+V. Działa w obu przypadkach, poprzez kopiowanie i "załącznik" Append. 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się