Skocz do zawartości

max 2020 + vray 4.20.01 - render to texture


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam.

Przy wypalaniu textur w momencie kiedy używam Ambient Occlusion - wyłażą plamy na wypalonej texturze (bez względu na same ustawienia AO - promienia czy nasycenia czy samplingu) - bez AO - wypala się ładnie.

Czy ktoś się spotkał z takim problemem?

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jezeli uzywasz RTT, to wejdz w model na ktory palisz AO zaznacz wszystkie fejsy i "hide", zaznacz model i dopiero przepal 🙂 stary bug z maxa jeszcze 2009? myslalem ze juz fixneli 🙂

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności