Tomasz Kucharz Napisano 15 Czerwiec 2020 Napisano 15 Czerwiec 2020 Witam. Przy wypalaniu textur w momencie kiedy używam Ambient Occlusion - wyłażą plamy na wypalonej texturze (bez względu na same ustawienia AO - promienia czy nasycenia czy samplingu) - bez AO - wypala się ładnie. Czy ktoś się spotkał z takim problemem?
KLICEK Napisano 15 Czerwiec 2020 Napisano 15 Czerwiec 2020 jezeli uzywasz RTT, to wejdz w model na ktory palisz AO zaznacz wszystkie fejsy i "hide", zaznacz model i dopiero przepal 🙂 stary bug z maxa jeszcze 2009? myslalem ze juz fixneli 🙂
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się