Tomasz Kucharz Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 Witam. Przy wypalaniu textur w momencie kiedy używam Ambient Occlusion - wyłażą plamy na wypalonej texturze (bez względu na same ustawienia AO - promienia czy nasycenia czy samplingu) - bez AO - wypala się ładnie. Czy ktoś się spotkał z takim problemem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
KLICEK Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 jezeli uzywasz RTT, to wejdz w model na ktory palisz AO zaznacz wszystkie fejsy i "hide", zaznacz model i dopiero przepal 🙂 stary bug z maxa jeszcze 2009? myslalem ze juz fixneli 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now