Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hej

Niedawno zacząłem zajmować się modelowaniem w Zbrushu, ale mam pewien problem z teksturowaniem i eksportowaniem tego.
Na sketchfabie widuje często modele które mają małą ilość trójkątów, ale dość dobrą jakość tekstury... i tutaj właśnie pojawia się mój problem
W zbrushu jeżeli chce mieć mniejszą ilość trójkątów to od razu pogarsza mi się tekstura.
Czy jest jakiś sposób aby móc malować/nakładać (spotlight) teksturę na bryły z mniejszą ilością trójkątów?
w niektórych przypadkach nie zależy mi tak na geometrii jak na teksturze
I w jaki sposób to później wyeksportować do Obj i jpg? 😛 
Za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny 🙂
 

2.jpg

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Posted Images

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności