Napisano 13 Październik 20204 l Na stronie Autodesk udostępnione zostały materiały z konferencji Autodesk Media & Entertainment Days 2020. Przypominamy, że konferencja odbyła się we 23 i 24 września tego roku. Materiały dostępne są za darmo po wypełnieniu krótkiego formularza imiennego. Spis wszystkich udostępnionych materiałów (prezentacje oraz wideo) Dzień I Sesja plenarna. Kreatywność wspierana technologią Magdalena Lubas | Autodesk Codzienne wyzwania w pracy artysty 3D w studiu postprodukcji Piotr Kujko | Platige Image Wykorzystanie fotogrametrii do tworzenia fotorealistycznej zawartości 3D w grach i aplikacjach VR Wojciech Pazdur | The Farm 51 Maya® 2020 – New Features And Improvements Roland Reyer | Autodesk Wykorzystanie narzędzi Autodesk przy produkcjach trailerów do gier Mariusz Radomski, Łukasz Kubiński | Dash Dot Creations Ask the Expert - Maya session Roland Reyer | Autodesk Dzień II Increase your rendering power with Arnold 6 John Paul Giancarlo | Autodesk Latest and Future Workflows for Games, Design and TV in Autodesk 3ds Max® Alex Horst | Autodesk Tworzenie Arnold Shadera dla modelu smoka w 3ds Max Łukasz Banaszkiewicz | Procad Ask the Expert - Arnold & 3ds Max Alex Horst, John Paul Giancarlo | Autodesk Kontrola chaosu w ujęciu postprodukcyjnym - czyli realia pracy przed i po wprowadzenie Shotgun'a Tomasz Dyrduła | Juice Import i obróbka danych z systemów MoCapowych z wykorzystaniem Motion Builder® Jakub Baran, Michał Chmielewicz | PCC Polska Najnowsze propozycje od Dell Precision ułatwiające pracę z domu dedykowane dla przemysłu media & entertainment Konrad Pleban | Dell Wirtualna produkcja - VR w branży filmowej Bartosz Żuk | HTC Vive Materiały z konferencji znajdziecie pod tym adresem: https://www.autodesk.pl/campaigns/me-days/library Zobacz cały news
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto