Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przesiadłem się z 3ds 16 na tegorocznego i oczywiście czuję się przytłoczony. Pierwszy orzech do zgryzienia to rendering, bez czego dalsza praca jest pozbawiona sensu. Nie mam dostępu obecnie do Vraya i nie zamierzam mieć (finanse), więc pytanie ogólne - jakiego silnika używać zamiennie - ART Renderer, Scanline czy słynny Arnold? Dodam, że biegłość zdobyłem w 16-tce na Mental Ray i wyżej wymienione silniki przyprawiają mnie o zawrót głowy już na samym starcie obcowania z nimi, biorąc pod uwagę pracę w Mental Ray.

Konkretne pytanie (po wskazaniu silnika) - jak uzyskać takie światło na załączonej scenie przy pomocy sferycznego Target Light? W wyżej wymienionych silnikach trafiam na problem: ziarna mimo grzebania w ustawieniach, niedoświetlenie sceny, boxy pomimo że nie mają żadnej tekstury odbijają się jak w lustrze. Jaśniejsza scena z mental reya jest dla mnie tutaj wyznacznikiem efektu, jaki bym chciał uzyskać.

swiatla.jpg

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Posted Images

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności