Jump to content

Przesiadka na nowy 3ds


Dombo
 Share

Recommended Posts

Przesiadłem się z 3ds 16 na tegorocznego i oczywiście czuję się przytłoczony. Pierwszy orzech do zgryzienia to rendering, bez czego dalsza praca jest pozbawiona sensu. Nie mam dostępu obecnie do Vraya i nie zamierzam mieć (finanse), więc pytanie ogólne - jakiego silnika używać zamiennie - ART Renderer, Scanline czy słynny Arnold? Dodam, że biegłość zdobyłem w 16-tce na Mental Ray i wyżej wymienione silniki przyprawiają mnie o zawrót głowy już na samym starcie obcowania z nimi, biorąc pod uwagę pracę w Mental Ray.

Konkretne pytanie (po wskazaniu silnika) - jak uzyskać takie światło na załączonej scenie przy pomocy sferycznego Target Light? W wyżej wymienionych silnikach trafiam na problem: ziarna mimo grzebania w ustawieniach, niedoświetlenie sceny, boxy pomimo że nie mają żadnej tekstury odbijają się jak w lustrze. Jaśniejsza scena z mental reya jest dla mnie tutaj wyznacznikiem efektu, jaki bym chciał uzyskać.

swiatla.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy