DeepBlue Napisano 6 Styczeń 2021 Napisano 6 Styczeń 2021 RESPONSIBILITIES Creating photorealistic simulations and FX assets using Houdini and other software for game cinematics and VFX Handle areas like particles, atmospherics, dynamics and smokes, but also the tenacity and creativity to solve problems efficiently Work closely with Lighting and Comp teams MUST HAVE Houdini Demoreel 3 years experience in VFX or postproduction as FX Artist or TD Ability to work on site in our Warsaw studio NICE TO HAVE Knowledge of other CG software like Maya, Arnold, 3ds Max, Nuke Experience in cloth simulation and character FX 10+ years exp WE OFFER 20 days of paid vacation per year A modern and friendly studio atmosphere A chance to work with an experienced team of artists Artists should enclose a link to an online portfolio or demoreel to their application. Please be informed that we reserve the right to contact only selected applicants. https://www.deep-blue.com/fx Pamiętaj o załączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Deep Blue sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Rekomendowane odpowiedzi