DeepBlue Napisano 6 Styczeń 2021 Napisano 6 Styczeń 2021 RESPONSIBILITIES Creating photorealistic environment scenes for pre-rendered game cinematics, CG animation and VFX sequences Handle areas like modeling, texturing, look dev and lighting Work with coplex scenes using photogrammetry scans, vegetation generators and procedural geometry MUST HAVE Maya Redshift Demoreel Teamwork experience in games, VFX or postproduction Ability to work on site in our Warsaw studio NICE TO HAVE Arch-Vis experience Knowledge of other software like 3ds Max, Houdini, Arnold Good all-round 3D knowledge 10+ years exp WE OFFER 20 days of paid vacation per year A modern and friendly studio atmosphere A chance to work with an experienced team of artists and supervisors Artists should enclose a link to an online portfolio or demoreel to their application. Please be informed that we reserve the right to contact only selected applicants. https://www.deep-blue.com/environment Pamiętaj o załączeniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Deep Blue sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Rekomendowane odpowiedzi