Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano
 

RESPONSIBILITIES

  • Creating photorealistic environment scenes for pre-rendered game cinematics, CG animation and VFX sequences

  • Handle areas like modeling, texturing, look dev and lighting

  • Work with coplex scenes using photogrammetry scans, vegetation generators and procedural geometry

MUST HAVE

  • Maya

  • Redshift

  • Demoreel

  • Teamwork experience in games, VFX or postproduction

  • Ability to work on site in our Warsaw studio

NICE TO HAVE

  • Arch-Vis experience

  • Knowledge of other software like 3ds Max, Houdini, Arnold

  • Good all-round 3D knowledge

  • 10+ years exp

WE OFFER

  • 20 days of paid vacation per year

  • A modern and friendly studio atmosphere

  • A chance to work with an experienced team of artists and supervisors

Artists should enclose a link to an online portfolio or demoreel to their application. Please be informed that we reserve the right to contact only selected applicants.

https://www.deep-blue.com/environment

 

Pamiętaj o załączeniu klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez Deep Blue sp. z o.o. zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

 

db_hiring_fx-env_wide_v001.jpg

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Popular Days

Posted Images




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności